تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حکمی از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزش کشور سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزش همدان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حکمی از سوی صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزش کشور
سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزش همدان معرفی شد
مهرداد نادری‌فر، به عنوان سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزش همدان معرفی شد



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی  کشور که چند سالی است به طور مدام فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده، این بار با ارسال ابلاغی «مهرداد نادری‎فر» را به عنوان سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان انتخاب کرد.
مهرداد نادری‌فر در این زمینه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تشکیل این انجمن گفت: از اواسط دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کار خود را در این انجمن آغاز کرده‌ام.
وی ادامه داد: در همین راستا و برای اجرای اهداف از پیش تعیین‌شده ابتدا پرویز ریحانی را به عنوان دبیر این انجمن معرفی کردم تا با همکاری وی تا برگزاری مجمع عمومی کارهای لازم را انجام دهیم.
سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان تصریح کرد: در ابتدا ابلاغی را به تمام هیئت‌های ورزشی استان ارسال کرده‌ایم که در آن خواستار معرفی یک نفر به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت شدیم.
وی بیان کرد: این انجمن در نظر دارد در وهله اول تمام پیشکسوتان ورزشی بالای 50 سال استان را شناسایی کرده و زمینه را برای برگزاری نخستین مجمع عمومی انجمن پیشکسوتان ورزشی همدان مهیا کند.
نادری‌فر ادامه داد: هدف از برگزاری مجمع عمومی انتخاب اعضای هیئت مدیره و سپس رئیس و دبیر جدید است تا این انجمن کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.
وی کار این انجمن را حمایت از پیشکسوتان قلمداد کرد و افزود: هدف اصلی این انجمن بررسی نیازهای اعضا و تلاش در رفع آنها در حد امکانات موجود است.
سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان  ادامه داد: اعطای انواع تسهیلات بانکی اعم از مسکن، ازدواج فرزندان، کمک‌هزینه تحصیلی فرزندان در صورت نیار و به صورت قرض‌الحسنه از دیگر کارهای حمایتی برای پیشکسوتان ورزشی استان است.
وی تصریح کرد: ارائه کمک‌های بلاعوض در صورت نیاز و در حد توان انجمن و ارائه اعطای تسهیلات بیمه‌ای نظیر خدمات درمانی، حوادث، عمر، ازکارافتادگی، قطع نخاع و بیمه مسئولیت از دیگر خدمات حمایتی این انجمن وابسته به صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی است.
نادری‌فر خاطرنشان کرد: در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد برگزاری مجمع عمومی این انجمن خواهیم بود. انتهای پیام/89028/ج۳۰

94/01/19 - 20:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن