تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش روابط ايران و الجزاير در دستور کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۵۷ب.ظ)
گسترش روابط ايران و الجزاير در دستور کار موج - نخست وزير الجزاير و معاون وزير امور خارجه ايران تازه ترين تحولات و مسايل بحراني در حوزه منطقه عربي را بررسي کردند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، دفتر نخست وزيري الجزاير در بيانيه اي اعلام کرد عبد الملک سلال و مرتضي سرمدي معاون وزير امور خارجه و فرستاده ويژه حسن روحاني رئيس جمهور ايران روابط دو جانبه و اوضاع بحراني در حوزه کشورهاي عربي به ويژه بحران يمن و سوريه را بررسي کردند .
بر اساس بيانيه دفتر نخست وزيري الجزاير، عبد الملک سلال و مرتضي سرمدي زمينه هاي توسعه روابط دوجانبه به ويژه در بخش هاي سياسي و اقتصادي و تداوم رايزني هاي سياسي بين دو کشور دوست را مورد بررسي قرار دادند .
مقامات الجزاير و ايران برخي مسايل مهم منطقه اي و بين المللي مورد علاقه دوکشور را بررسي و بر ادامه تلاش ها براي حل مسالمت آميز مناقشات منطقه عربي تاکيد کردند .
مرتضي سرمدي در ديدار با سلال، پيام ويژه حسن روحاني به عبد العزيز بوتفليقه رئيس جمهور الجزاير را تقديم وي کرد . دفتر نخست وزير الجزاير به محتويات اين نامه اشاره نکرد .
معاون وزير امور خارجه ايران در حالي به الجزاير سفر کرد که اين کشور عربي از حضور در ائتلاف عربي به رهبري عربستان براي اجراي عمليات طوفان قاطعيت عليه گروه انصار الله ( حوثي ها) در يمن خودداري کرد.
رمضان لعمامره وزير امور خارجه الجزاير در نشست اخير اجلاس سران عرب در شهر شرم الشيخ مصر گفت: کاملا روشن است که دولت الجزاير هرگز به نيروهاي مسلح اين کشور اجازه خروج از کشور براي شرکت در عمليات نظامي در کشورهاي ديگر را نمي دهد.
وزير امور خارجه الجزاير تاکيد کرد: الجزاير در خارج از مرزهايش مشارکت نظامي نمي کند اما حاضر است کمک هاي لجستگي بفرستد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن