تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيدصالحي: زوج برانکو و باقري وزن نيمکت پرسپوليس را بالا مي برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۲۶ب.ظ)
تراکتور تيم کوچکي نبود اما از اين به بعد محکوم به پيروزي هستيم سيدصالحي: زوج برانکو و باقري وزن نيمکت پرسپوليس را بالا مي برد موج - مهاجم تيم استقلال خوزستان گفت: ما مقابل تراکتورسازي مثل هميشه نبوديم اما مقابل تيمي باختيم که قدرت آن در ليگ امسال کاملا مشخص است و تيم کوچکي نبود.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، در حاليکه ببه نظر مي رسيد قطار بدشانسي هاي عبدا... ويسي و شاگردانش بعد از پيروزي 2 بر صفر برابر صبا در پايان سال گذشته روي ريل خوش شانسي قرار گرفته باشد اين طور نشد. استقلال صنعتي در روزي که به نظر سيدمهدي سيدصالحي روز خوب آنها نبود مقابل تراکتور سه بار دروازه شان باز شد تا دينگ دينگ زنگ سقوط بازهم بيخ گوش آنها به صدا در بيايد. مهاجم آبي پوشان اهوازي درباره اين بازي گفت: بعد از بازي با صبا که برد خوبي به دست آورديم و به قولي بدشانسي از تيم ما رفت تمرينات خوبي را در تعطيلات نوروزي داشتيم و براي بازي با تراکتور براي گرفتن نتيجه به تبريز رفته بوديم. در اين مسابقه بازي را خوب شروع کرديم اما گل بدي خورديم و بعد هرچه براي جبران انجام داديم جواب نداد و در ادامه دوبار ديگر هم دروازه ما باز شد.
وي با بيان اينکه استقلال خوزستان در اين بازي، تيم هميشگي نبوده است، تصريح کرد: هرچند که ما مثل هميشه نبوديم اما مقابل تراکتوري بازي مي کرديم که نشان داده در ليگ امسال از قدرت خوبي برخوردار است. تيم ما روي يک غافلگيري گل اول را خورد و در نيمه دوم هم طبق دستورات تاکتيکي آقا عبدا... مدام روي دروازه آنها حمله کرديم اما نتيجه عکس داد و دو بار ديگر دروازه ما باز شد. واقعا بازي مقابل تراکتور که تيم کوچکي نيست سخت است و در اين بازي روز، روز ما نبود.
سيدصالحي در مورد بازي سخت اين تيم در هفته بيست و پنجم ليگ مقابل پرسپوليس گفت: ما در خانه ميزبان پرسپوليس هستيم و اين بازي و بازي هاي بعدي براي ما از اهميت زيادي برخوردار است. پرسپوليس تيم قديمي و پرطرفداري است و بايد فکورانه و با قدرت مقابل اين تيم که بازيکنان باتجربه و جوان خوبي دارد قرار بگيريم. استقلال صنعتي فرصت اشتباه ندارد و اميدوارم در اين بازي نتيجه اي در خور نام مردم خوزستان به دست بياوريم.
وي ادامه داد: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است ما نبايد کاري به شرايط اين تيم داشته باشيم. اگر دقت کرده باشيد پرسپوليس امسال دو روي خوب و بد در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر داشته و اين بازي و کسب 3 امتياز براي ما در اين مسابقه از اهميت زيادي برخوردار است.
عدم نتيجه گيري در بازي بعدي استقلال صنعتي را شايد در زمره بخت هاي سقوط به ليگ يک قرار دهد. مهاجم آبي پوشان اهوازي در اين زمينه اظهار کرد: اصلا اين بحث ها نيست و نمي توان گفت تيم ما اين دو هفته يا سه هفته نتيجه نگيرد سقوط مي کند يا نمي کند. براي ما همه بازي ها حکم فينال را دارد و بايد بعد از پرسپوليس مقابل راه آهن، نفت مسجدسليمان، پيکان و سپاهان بازي کنيم. باور کنيد همه بچه ها زحمت مي کشند و اميدوارم که نتيجه زحمات خودشان را بگيرند و بتوانيم نتيجه همه اين زحمات کشيده شده را با لطف خدا و دعاي خير هواداران مان بدهيم.
خوشحالي احتمالي او بعد از گلزني به پرسپوليس مساله ديگري بود که سيدصالحي وقتي آن مواجه شد اين طور پاسخ داد: در ابتدا درباره بحث خوشحالي بعد از گل خودم بگويم که هميشه به خاطر نوشته اي که خيلي به آن اعتقاد دارم و زير پيراهن اصلي مي پوشم بعد از گل آن را در هر تيمي که هستم بالا مي زنم. در مرحله بعد براي من مهم اين است که براي استقلال صنعتي که همه ارکان آن از مديرعامل گرفته تا کادرفني و بازيکنان زحمت مي کشند مثمر ثمر باشم و به کسب اين 3 امتياز حساس و سرنوشت ساز کمک کنم.
مهاجم سابق پرسپوليس در مورد وضعيت اين تيم در فصل جاري گفت: من در مقامي نيستم که در اين باره حرفي بزنم اما اينکه پرسپوليس فصل گذشته خوب بود و خوب نتيجه گرفت و امسال موفق نبود به جايي بر مي گردد که تغييرات زيادي در اين تيم صورت گرفت. پرسپوليس فصل گذشته هم در فاز دفاعي و هم در فاز هجومي بسيار خوب عمل مي کرد اما امسال اين اتفاق نيفتاده است. به هرحال هر مربي جديدي مثل برانکو هم که بيايد تا تيم با شرايط او وفق پيدا کند مدتي طول مي کشد.
وي ادامه داد: منظور من اين نيست که که برانکو نمي تواند نتيجه بگيرد. من زياد سعادت همکاري با برانکو را در آن مقطع که سرمربي تيم ملي بودند پيدا نکردم. با اين حال ايشان مربي خوبي است که شناخت خوبي از فوتبال ايران دارد و ديديد که در مدت حضورشان در ايران نتايج خوبي هم گرفتند اما قطعا ايشان احتياج به زمان و ثبات براي اثبات شايستگي هاي خودشان دارند. با اين حال شنيده ام گويا قرار است آقا کريم باقري روي نيمکت در کنار ايشان قرار بگيرند. اين مساله اتفاق خوبي براي پرسپوليس است که قطعا حضور ايشان با توجه به اينکه فوتبال بازي کردند و همچنين شخصيتي که دارند بسيار به برانکو و تيم کمک خواهد کرد و به قولي وزن نيمکت آنها را بالا مي برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن