تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح پهنه بندی براساس توزیع جغرافیایی/اصلاح نزاد دام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی مطرح کرد: اجرای طرح پهنه بندی براساس توزیع جغرافیایی/اصلاح نزاد دام خبرگزاری پانا:رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: با اجرای طرح پهنه بندی در سطح استان و حضور مروجان کشاورزی در عرصه انتظار می رود توسعه طرح های کشاورزی نیز بر اساس اطلاعات بروز و با بهره گیری از دیدگاه های کارشناسی باشد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين ساعت 10:40

خبرگزاری پانا+اجرای طرح پهنه بندی براساس توزیع جغرافیایی/ااصلاح نزاد دام

به گزارش خبرگزاری پانا، کریم مهری در حاشیه دیدارهای مردمی در گفتگو با خبرنگاران ، جذب نیروی‌های جدید در سال گذشته و فعالیت در جهاد کشاورزی را فرصتی طلایی برای رشد و توسعه بخش کشاورزی عنوان نموده و افزود: همه ما باید با استفاده از اطلاعات و دانش فنی در جهت بهبود درآمد و وضع معیشتی کشاورزان و بهره‌برداران گام برداریم.
وی با بیان اینکه وقتی تاثیر مثبتی در درآمد روستاییان در ایجاد ارزش افزوده داشته باشیم یعنی ضمن افزایش درآمد، موجبات استمرار تولید را فراهم می نماییم افزود: با انجام این مهم در نهایت امنیت غذایی جامعه حاصل خواهد گردید.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: با استخدام نیروهای جدید و جوان امیدواریم که شاهد فعالیت و پیشرفت بیشتر در تمامی بخش‌های کشاورزی باشیم و قصد داریم به یک توسعه پایداری در کشاورزی دست یابیم و برای این کار نیز باید از هم اکنون برنامه ریزی و اقدامات خود را شروع کنیم.
وی درخصوص بحث منابع طبیعی وامور اراضی با تاکید بر واگذاری در چارچوب مقرارت اظهار داشت: همه اراضی، منابع طبیعی، اراضی زراعی وباغی جزو ثروت های ملی هستند و هدف غایی استفاده مناسب و بهینه از این اراضی می باشد.
 مهری با بیان اینکه در سیاست‌گذاری وزرات درخصوص واگذاری اراضی، اولویت با خود کشاورزان بومی می باشد ادامه داد: این واگذاری‌ها باید به طور دقیق کارشناسی و بر مبنای نیاز جامعه و براساس قوانین و مقررات انجام پذیرد. 
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در مورد فعالیت‌های مدیریت و اعتبارات جاری بیان داشت: به لطف خدا در سال زراعی جاری بارندگی در حد مطلوب بوده و با غنیمت شمردن این وضعیت جوی باید به طور قوی وارد عرصه شویم از لحاظ کاشت و داشت و برداشت چه بخش خصوص و چه دولتی باید برنامه ویژه داشته باشیم.
وی افزود: در رابطه با موضوع پهنه‌بندی، کارشناس مربوطه می بایستی براساس توزیع جغرافیایی انجام گرفته، نیازسنجی مناطق تحت نظر خود را انجام دهد و هر یک از این مروجان، مسئول ترویج کشاورزی در کلیه زیربخش ها می‌باشند.
 مهری با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه‌های سازمان در حوزه امور دام، اصلاح نژاد دام است لذا کارشناسان امور دام باید بیشتر روی این موضوع تمرکز داشته باشند افزود: افزایش عملکرد مد نظر ماست که باید در عمل به سطحی قابل قبول برسیم.
وی با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات ، نگاه ویژه‌ای به مراکز جهادکشاورزی داریم افزود: خوشبختانه در سال گذشته فراتر از اعتبارات تخصیصی در جذب اعتبارات مکانیزاسیون اقدام شده است که اثرات آن در افزایش ضریب مکانیزاسیون استان مشهود می باشد.
مهری بر لزوم ارتباط مستمر کارکنان بخش دولتی با تشکل های فعال در بخش در استان در راستای حل و فصل مسائل و مشکلات موجود و استفاده از توان و پتانسیل تشکل ها در پویایی و استمرار روند تولید تاکید نمود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن