تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم معرفي تشكل­‌هاي غيردولتي فعال در سه حوزه­ سازمان ميراث


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۲۲ق.ظ)
لزوم معرفي تشكل­‌هاي غيردولتي فعال در سه حوزه­ سازمان ميراث موج - تشكل­ هاي غير دولتي با توجه به اهميت بهره­ برداري از توانايي و ظرفيت­ ها در معرفي فرهنگ و تاريخ، صنايع دستي و هنرهاي سنتي و جاذبه­ هاي گردشگري ايران در عرصه­ هاي ملي و بين المللي براي تحقق اهداف توسعه‌­اي سازمان، نقش موثري را در کشور ايفا مي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد شيرکوند معاون برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري سازمان با اعلام اين خبر افزود: بر اساس برآوردها تعداد 600 تشکل مردم‌نهاد در زمينه‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري فعاليت مي‌کنند که از اين ميان، تعداد 172 تشکل با تکميل اطلاعات خود در سايت تخصصي مجامع و تشکل‌ها به آدرس www.omtm.ir با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در انجام برنامه‌هاي مشترک، همکاري دارند.
وي با تأکيد بر اينکه حمايت‌هاي لازم و قانوني از سازمان‌هاي مردم‌نهاد فعال به‌عمل‌آمده است گفت: به‌منظور تعامل و هم‌افزايي با تشکل‌هاي غيردولتي و انجمن‌هاي دوستي ايران با ساير کشورها، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در ايام نوروز، برنامه‌هايي از قبيل هفته‌هاي فرهنگي، نمايشگاه‌هاي صنايع‌دستي و عکس، جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري (از قبيل جشنواره بين‌المللي جزيره کودکان با حضور سازمان‌هاي بين‌المللي توسط انجمن‌هاي دوستي)، همايش‌ها و تورهاي گردشگري (ازجمله تورهاي سلامت، نمايشگاه دهکده دوستي و...) و مراسم‌هاي مذهبي، فرهنگي و هنري را در استان‌هاي کشور برگزارکرده است.
شيرکوند با اشاره به آمارها و اطلاعات اعلام‌شده از سوي استان‌هاي کشور افزود: تعداد 124 برنامه با محوريت تشکل‌هاي غيردولتي و سازمان‌هاي مردم‌نهاد از سوي مديران استان‌ها براي ايام نوروز هدايت‌شده که از اين ميان تعداد 26 برنامه به‌صورت ملي و تعداد 98 برنامه به شکل استاني و منطقه‌اي اجراشده است.
معاون سرمايه‌گذاري سازمان در پايان افزود: دفتر امور مجامع و تشکل‌هاي مردم‌نهاد اين معاونت، زمينه معرفي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي 1394 تشکل‌هاي غيردولتي و انجمن‌هاي دوستي ايران با ساير کشورها را در سايت دفتر امور مجامع و تشکل‌هاي مردم‌نهاد به نشاني www.omtm.ir و ساير امکانات رسانه‌اي سازمان فراهم کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن