تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 30 درصدی مصرف آب با نصب لوازم کاهنده در سردوش و روشویی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کاهش 30 درصدی مصرف آب با نصب لوازم کاهنده در سردوش و روشویی
معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: نصب لوازم کاهنده در سردوش و روشويی، دست‌کم 30 درصد مصرف آب بخش خانگی را کاهش می‌دهد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، حميدرضا تشيعي با بيان اينکه اولويت نخست بخش بهره‌برداري در سال 94، رويکردهاي جديد در مديريت تقاضا و مصرف آب است، اظهار داشت: در سال‌جاري تمام تلاش خود را براي فراهم‌سازي ابزارهاي لازم و جديد در بخش عرضه و تقاضا براي کنترل مصرف آب به کار خواهيم گرفت.

وي افزود: در بخش عرضه، اولويت ما سرعت بخشيدن به طرح‌هاي تله‌متري و سامانه‌هاي هوشمند شبکه توزيع است که همزمان با مديريت فشار شبکه‌هاي توزيع بتوانيم مديريت دقيق‌تري بر روي توليد داشته باشيم و تقاضا را مديريت کنيم.

تشيعي ادامه داد: اين برنامه در استان‌هايي مانند اصفهان، خوزستان، بخش‌هايي از تهران و مشهد انجام شده است و تلاش خواهيم کرد در ديگر استان‌ها نيز عملياتي شود.

معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور با اشاره به برنامه‌هاي بخش مصرف گفت: يکي از برنامه‌هاي مهم، تشويق مشترکان به نصب تجهيزات کاهنده مصرف با بهره‌گيري از توانمندي بخش خصوصي است تا در بخش خانگي هم تجهيزات کاهنده را نصب كنيم.

وي ادامه داد: نصب سردوش و پرلاتور کاهنده در روشويي در اولويت قرار دارد و در صورت امکان تامين پرلاتور کاهنده براي نصب در ظرف‌شويي و دستشويي منازل و همچنين تامين فلاش تانک کاهنده نيز انجام خواهد شد؛ اين تجهيزات در چند دسته تقسيم‌بندي شده است که بنا بر سطح درآمد مردم و متناسب با شرايط اقتصادي مشترکان قسط‌‌بندي خواهد شد.

معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور درباره شرايط واگذاري اين تجهيزات به مردم، گفت: در مناطقي که مشترکان از تمکن مالي برخوردار هستند، نصب شيرهاي اهرمي و الکترونيکي کاهنده در دستورکار است و در ساير مناطق، از نصب پرلاتور در روشويي و ظرف‌شويي استفاده خواهد شد.

به‌ گفته وي، هزينه‌هاي نصب اين کاهنده‌ها حدود 100 هزار تومان است که پس از آماده شدن برنامه اجرايي و ابلاغ آن به شرکت‌هاي آب و فاضلاب در يک سال در قبوض آب تقسط خواهد شد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ذخایر آب شرق تهران همچنان اندک است/ لزوم صرفه‌جویی 20 درصدی آب توسط دستگاه‌های دولتی
بازگشایی آب زاینده‌رود از امروز
شاخص جامع خشکسالی کشور کجاست؟/دشت‌ها در حسرت حق آبه‌شان




۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن