تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتور از سد الاهلی عربستان نگذشت/تساوی تلخ برای شاگردان تونی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ قهرمانان آسیا_هفته چهارم/ تراکتور از سد الاهلی عربستان نگذشت/تساوی تلخ برای شاگردان تونی خبرگزاری پانا: تراکتورسازی با این تساوی مقابل الاهلی عربستان 4 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ فروردين ساعت 18:37

خبرگزاری پانا+تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، در حالی که نتایج دوره رفت دیدار خانگی مقابل الاهلی عربستان، آخرین فرصت برای تراکتورسازی بود تا به صعود از گروه D امیدوار شود، اما با تساوی دو بر دو مقابل الاهلی عربستان متوقف شد و در رتبه دوم جدول ایستاد.
از چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الاهلی بود و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در این دیدارهر دو تیم نتوانستند نمایش خوبی در نیمه اول ارائه دهند و سرد و کسل کننده سپری شد، اما با گذشت زمان در نیمه دوم بازی مهیج تر شد و هر دو تیم توانستند در نیمه دوم به گل برسند.
در این دیدار لوسیانو ادینیو (59) و شاهین ثاقبی (77) برای تراکتور و عمر السوما (73) و (90) برای الاهلی گلزنی کردند.
با توجه به نتایج امروز الاهلی عربستان با کسب 8 امتیاز همچنان در صدر جدول است. تراکتورسازی با این تساوی 4 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن