تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802953397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید مجدد حماس بر حمایت قاطع از عربستان در تجاوز به یمن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تأکید مجدد حماس بر حمایت قاطع از عربستان در تجاوز به یمن
جنبش مقاومت اسلامی (فلسطین) حماس، امروز بار دیگر حمایت خود را از تجاوز عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن اعلام کرده است. این در حالی است که پیشتر، تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز موضعی مشابه را در قبال موضوع یمن اتخاذ کرده بود. در این شرایط، به نظر می رسد فلسطینی ها همراه شدن با یک دولت عربی علیه دولتی دیگر را در اولویتی بالاتر از مبارزه با صهیونیست ها یافته اند!
کد خبر: ۴۸۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ - 07 April 2015



تأکید مجدد حماس بر حمایت قاطع از عربستان علیه یمن
جنبش مقاومت اسلامی (فلسطین) حماس، امروز بار دیگر حمایت خود را از تجاوز عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن اعلام کرده است. این در حالی است که پیشتر، تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز موضعی مشابه را در قبال موضوع یمن اتخاذ کرده بود. در این شرایط، به نظر می رسد فلسطینی ها همراه شدن با یک دولت عربی علیه دولتی دیگر را در اولویتی بالاتر از مبارزه با صهیونیست ها یافته اند!


به گزارش «تابناک»، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن اعلام حمایت قاطع از حمله نظامی علیه یمن افزود که برخی اخبار مبنی بر اختلافات داخلی درباره این موضع حماس صحت ندارد. این جنبش هرگونه اختلافات داخلی پیرامون حمایت از تجاوز نظامی عربستان و متحدانس علیه یمن را تکذیب کرد و بر همراه بودن این جنبش با عملیات عربستان علیه حوثی‌های یمن تاکید کرد.


بر اساس گزارش وبگاه خبری«وطن» فلسطین، «سامی ابوزهری» سخنگوی حماس گفت: برخی گمانه‌زنی‌ها یپراموت اختلافات داخلی حماس در قبال عملیات «توفان قاطع» صحت ندارد و آنچه روزنامه های مصری در این خصوص منتشر کردند کذب محض است.


وی افزود: «تمامی مواضع حماس پس از بحث و گفت‌وگوی اعضای آن اتخاذ می‌شود و با وجود اختلاف نظرها در نهایت یک موضع ثابت اعلام می‌شود و کسی با آن مخالفت نمی‌کند». گفتنی است جنبش حماس پیش از این و در آغاز حملات عربستان سعودی و چند کشور دیگر منطقه به یمن نیز از این حملات حمایت کرده بود.


در همین زمینه، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز روز هشتم فروردین و در جریان یک سخنرانی، از تجاوز عربستان به یمن اعلام حمایت کامل کرد و خطاب به پادشاه سعودی گفت: ما در کنار شما هستیم. 


عباس اظهار داشت: «به پادشاه سلمان بن عبدالعزیز می گویم که خدا با شماست و ما نیز با شما هستیم. به برادرم رئیس جمهور عبدربه منصور نیز می گویم که خدا با شماست و ما نیز با شما هستیم».


به این ترتیب، به نظر می رسد دو طیف متفاوت فلسطینی ها که پیش از این در اغلب موارد مواضع متفاوتی را درباره مسائل مختلف داخلی و منطقه ای اتخاذ کرده بودند، این بار به موضعی واحد در قبال حمایت از تجاوز به یکی از کشورهای منطقه دست یافته اند! 


این در حالی است که کشورهای عربی هیچ گاه آنگونه که در حال حاضر علیه یمن با یکدیگر متحد شده اند، علیه رژیم اسرائیل و در حمایت از فلسطینی ها با هم متحد نشده بودند. می توان گفت این هم یکی از طنزهای تلخ اوضاع خاورمیانه است که شکننده بودن اتحادها و ائتلاف ها، گاه گروه ها و دولت هایی را در کنار هم قرار می دهد که شاید برای بسیاری غیرمنتظره باشد.  












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن