تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799761945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اقدام عجیب خواستگار تا بزرگ ترین مداد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از اقدام عجیب خواستگار تا بزرگ ترین مداد


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۸ فروردین ۱۳۹۴. کنترل تلفن همراه با پوست دست/پیرترین انسان شناخته شده درگذشت/عجیب ترین روش خواستگاری/گرانترین کلید خودرو/درختی مدادی شکل که نفت تولید می کند/کشف اسکلت ۲۰۰ ساله و ...
عجیب ترین روش خواستگاری در سمنان

عجیب ترین روش خواستگاری در سمنان

وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، مردها سخت ترین وظیفه را بر دوش دارند؛ باید پا پیش بگذارند از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند، در این میان مردانی هستند که دست به اقدامات عجیب و غریبی می زنند. یک مرد 52 ساله با چسباندن اطلاعیه در معابر اصلی شهر و نوشتن شرایط همسر مورد نظر با روشی عجیب اقدام به خواستگاری کرده است.
عجیب ترین روش خواستگاری در سمنان

عجیب ترین روش خواستگاری در سمنان
این روش خواستگاری  که در نوع خود عجیب و نادر در سمنان است تعجب شهروندان سمنانی را برانگیخته و واکنش های مختلف مردم را در پی داشته است. برخی از شهروندان این اقدام عجیب را روشی مناسب برای خواستگاری عنوان کرده و می گفتند: وی کاری بر خلاف شرع انجام نداده است و شرع مهم است نه عرف جامعه. شمار دیگری از شهروندان نیز بیان می کردند: این روش بر خلاف عرف جامعه است و به همین خاطر باید این چنین افرادی را با ایجاد مزاحمت های تلفنی تربیت کرد. شرایط سخت ازدواج در جامعه چه برای جوانان و چه برای افرادی که  همسرانشان فوت کرده و یا طلاق گرفته اند  سبب شده که افراد جامعه برای حل مشکلات دست به چنین اقدامات عجیبی بزنند امید است که مسئولین امر برای حل مشکلات ازدواج اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام دهند.
بیشتر...   کنترل تلفن همراه با پوست دست!

 کنترل تلفن همراه با پوست دست!

زمانی که در جلسه هستید و تلفن‌ همراه شما زنگ می‌زند، مجبور به قطع کردن تماس از طریق تلفن هستید. اما یک روش دیگر نیز می‌تواند در اینجا به کار گرفته شود. پژوهشگران حسگری ساخته‌اند که می‌تواند با حرکت انگشت دست این کار را انجام دهد. پژوهشگران علم رایانه درصدد استفاده از حرکت بدن به‌ عنوان سطح حساس و لمسی تلفن همراه هستند. اخیرا حسگری انعطاف‌پذیر از جنس سیلیکون ساخته شده‌ است که می‌تواند روی پوست دست قرار گرفته و نقش کنترلگر تلفن همراه را ایفا کند. از آنجایی که این حسگر بسیار انعطاف‌ پذیر است، امکان ساخت آن به هر شکلی وجود دارد. پژوهشگران دانشگاه سارلند این محصول را در نمایشگاه کامپیوتر هانوفر آلمان به نمایش گذاشته‌اند. در حال حاضر ساعت‌های هوشمند، امکان ایجاد ارتباط با فضای مجازی را فراهم کرده‌اند، اما به دلیل کوچک بودن صفحه ساعت، امکان تماس با کلیدهای آن با دقت بالا به سختی امکان‌پذیر است، به طوری که کاربر باید با دقت بالایی صفحه ساعت را لمس کرده تا کلید مورد نظر را لمس کند. اما این حسگر جدید می‌تواند چالش موجود در این مسیر را رفع کند. این برچسب، لایه‌نازک انعطاف‌پذیر سیلیکونی که رسانای الکتریکی نیز هست، می‌تواند نقش صفحه حساس لمسی را ایفا کند به طوری که با چسباندن آن روی پوست دست، کنترل ادوات الکترونیکی بدون لمس آنها امکان‌پذیر می‌شود.این برچسب می‌تواند به‌ گونه‌ای طراحی شود که کاربر برای پاسخ دادن به تماس تلفنی یا کاهش و افزایش صدای موسیقی، آن را لمس کند. از آنجایی که ابعاد این حسگر قابل تنظیم است، می‌توان فضای زیادی روی آن برای قرار دادن کلیدهای مورد نیاز در نظر گرفت.این محصول که iSkin نام دارد، علاوه‌ بر پاسخ‌گویی به تلفن و تنظیم صدای موسیقی، می‌تواند نقش صفحه‌ کلید کامپیوتر را نیز ایفا کند.
بیشتر...

پیرترین انسان شناخته شده بر روی کره زمین درگذشت

پیرترین انسان شناخته شده بر روی کره زمین درگذشت

پیرترین انسان شناخته شده بر روی کره زمین در سن ۱۱۶ سالگی در یک مرکز سالمندان در ایالت آرکانزاس آمریکا درگذشت. به گزارش خبرگزاری رویترز از شهر آستین در ایالت تگزاس، مقامات ایالت آرکانزاس روز دوشنبه مرگ خانم گرترود ویور را که هفته پیش نام وی به عنوان پیرترین انسان شناخته شده جهان به ثبت رسید، تأیید کردند.ویور که راز طول عمر خود را رفتار مهربانانه با مردم ذکر کرده بود، مدت کوتاهی در کانون توجه جهانیان قرار گرفته بود.به گفته «کتی لانگلی» اداره کننده مرکز بهداشت و توانبخشی «سیلور اوکس» در شهر کادمن واقع در ایالت آرکانزاس، ویور از خواندن مطالب خبری مربوط به تبدیل شدن خود به پیرترین انسان سیاره زمین لذت می برد.لانگلی با اشاره به اینکه ویور قطعاً از خواندن این مطالب لذت می برد، اضافه کرد که از دست دادن وی، ضایعه ای ویران کننده برای ما بود. ویور در چهارم ژوئیه ۱۸۹۸ به دنیا آمد، زمانی که اعتبار وی به عنوان انسانی که طولانی ترین عمر را در جهان داشته تضمین می کرد. بر روی کره زمین تنها سه انسان شناخته شده وجود دارند که پیش از سال ۱۹۰۰ به دنیا آمده اند.
بیشتر...
 
سلفی جدید نوادگان امام خمینی (ره)

در این روزهای بهاری، تصویر سلفی جدیدی از سید حسن خمینی نوه امام خمینی (ره) و فرزندانش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
بیشتر... جواهری در قالب کلید خودرو کانیگ‌زگ!

جواهری در قالب کلید خودرو کانیگ‌زگ!

ابرخودروها به طور باورنکردنی گران قیمت هستند. از این رو افرادی که آنها را خریداری می کنند به طور معمول از حساب بانکی پر و پیمان یا پول نقد فراوان برخوردارند. اما قیمت بالای خود ابر خودروها برای برخی مالکان کافی نیست و بر همین اساس بازار سفارشی‌سازی های مختلف برای هرچه گران قیمت‌تر و خاص‌تر ساختن آنها نیز از رونق خوبی برخوردار است.
جواهری در قالب کلید خودرو کانیگ‌زگ!

شرکت سوئدی کانیگ‌زگ به واسطه خودروهای سوپراسپرت و گران قیمت خود شناخته شده اما اخیرا کلیدی را معرفی کرده است که قیمت آن می تواند حتی از قیمت یک خانه نیز بیشتر باشد. این کلید منحصر به فرد از پلاتین، عقیق و الماس شکل گرفته و در نتیجه بیشتر شبیه به یک جواهر است تا این که به عنوان کلید خودرو مورد استفاده قرار بگیرد.در ساخت کلید لوکس کانیگ‌زگ از 40 قیراط الماس استفاده شده است. اگرچه قیمت رسمی برای این کلید ارائه نشده اما برآوردهای صورت گرفته رقمی در حدود 250 هزار دلار را نشان می دهند که آن را احتمالا به گران‌ترین کلید خودرو موجود مبدل می کند.در حال حاضر، تنها یک نمونه از این کلید تولید شده اما در صورت وجود تقاضای کافی به طور قطع کانیگ‌زگ تعداد بیشتری از آن را ارائه خواهد کرد.
بیشتر...

کشف اسکلت 200 ساله سرباز انگلیسی شرکت‌کننده در جنگ واترلو

کشف اسکلت 200 ساله سرباز بریتانیایی شرکت‌کننده در نبرد واترلو

روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار گزارشی به کشف اسکلت سربازی اشاره کرده که در نبرد واترلو شرکت داشته است. این نخستین بقایایی است که از افراد شرکت کننده در نبرد واترلو کشف شده است.این روزنامه با اشاره به شناسایی هویت فردی که اسکلت متعلق به اوست می‌نویسد: این سرباز«22 ساله گفردریش برنفت» نام داشته و اسکلت او پس از 200 سال به طور کامل یافت شده است. او در جریان نبرد واترلو 200 سال پیش جان خود را از دست داده است. باستان‌شناسان گفته‌اند که اسکلت این سرباز در محل پارک خودرو یافت شده است. این رویداد مشابه یافت اسکلت ریچارد سوم بوده است. دیلی میل همچنین تاکید می‌ کند که هویت این مرد جوان با کمک «گرت گلوور» افسر سابق نیروی دریایی بریتانیا شناسایی شده است. او که خود مورخ است اظهار داشته که در زمان جنگ واترلو به این مرد جوان اجازه خدمت داده نشده بود چرا که او دچار نقص جسمانی بوده است. اسکلت در ماه ژوئن سال 2012 زمانی که حفاری در یک پارکینگ خودرو در نزدیکی میدانی که جنگ واترلو انجام شده بود در جنوب بروکسل یافت شده بود. این جنگ بین ناپلئون از فرانسه و بریتانیا و هلند و پروس درگرفت. محل جنگ در شهر واترلو بلژیک و مدت آن چهار روز بود و به شکست ناپلئون انجامید و پس از همین جنگ بود که ناپلئون بار دوم استعفا کرد و به جزیره سنت هلن تبعید شد.
بیشتر...

کوچک ترین ماهواره جاسوسی
 
 کوچکترین ماهواره جاسوسی
 
 کوچکترین ماهواره جاسوسی
 
 کوچکترین ماهواره جاسوسی
 
 کوچکترین ماهواره جاسوسی

ماموریت این نوع از ماهواره ها به گونه ای است که از هر اینچ از زمین می توانند عکس بگیرد و اندازه این نوع از ماهواره ها که "Dove" نام دارد به اندازه یک جعبه کفش است.میانگین اندازه ماهواره ها برای گرفتن عکس به اندازه یک ماشین است اما NROL-32 یک ماهواره جاسوسی آمریکایی است که با وجود داشتن طول آنتن 100 متر اندازه آن بسیار کوچک است.
بیشتر...
    درختی مدادی شکل که نفت تولید می‌کند

درختی مدادی شکل که نفت تولید می‌کند

 درخت مداد با نام علمی افوربیا تیروکالی از خانواده افوربیاسه از جمله درختان همیشه سبزی است که در بخش‌های مختلفی همچون کشاورزی و درمان در شهرستان نیکشهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، علت نام‌گذاری این درخت به درخت مداد شکل ساقه‎های آن است که شبیه مداد است و قابلیت تولید نفت دارد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیکشهر در این زمینه گفت: افوربیا تیروکالی یا درخت مداد به شکل کاکتوس ولی بدون خار است که ارتفاع آن معمولا به سه تا پنج متر می‌رسد، تکثیر آن بسیار راحت و از طریق قلمه زدن صورت می‎گیرد.
سیدرضا صمیمی افزود: قبل از خشکسالی‎های دو دهه اخیر در استان از این درخت برای دفع آفات و حشرات و حصاری برای جلوگیری از ورود حیوانات به مزارع کشاورزی استفاده شده است که نقش بسزایی در جلوگیری از قطع سایر درختان داشته است.   وی تاکید کرد: این گیاه در حال حاضر در منطقه نکهچ و روستای هیچان وجود دارد که به علت سمی بودن شیره آن هیچ حیوان و حشره‎ای به آن نزدیک نخواهد شد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیکشهر گفت: سالانه تعداد زیادی از درختان شورگز و چگرد برای استفاده در حصارهای باغات و اراضی کشاورزی قطع می‌شود که احیا و تکثیر این درخت و توزیع آن بین کشاورزان می‌تواند ناجی درختان شورگز و چگرد تلقی شود.   این مسئول بیان کرد: این درخت به علت نیاز پائین آب علاوه بر ساخت حصار زنده می‌تواند به عنوان یک کود غنی و آفت کش مورد استفاده کشاورزان قرار گیرد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیکشهر افزود: در کشورهای مختلف از این درخت برای تولید چسب و لاستیک استفاده می‌شود.
بیشتر...


سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن