تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ ايثار و شهادت را با نام شهيد صياد شيرازي مي شناسيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷ب.ظ)
فرمانده قرارگاه عملياتي آجا در منطقه شمال شرق کشور: فرهنگ ايثار و شهادت را با نام شهيد صياد شيرازي مي شناسيم موج - فرمانده قرارگاه عملياتي آجا در منطقه شمال شرق کشور گفت: شهيد صياد شيرازي الگوي ايثار،از خود گذشتگي و شهادت طلبي است در آستانه سالگرد شهادت شهيد صياد شيرازي ياد واره اين مرد بزرگ را گرامي مي داريم.
به گزارش خبرگزاري موج استان خراسان رضوي، ظهر امروز سرتيپ دوم امير علي جهانشاهي در آستانه فرارسيدن شانزدهمين سالگرد شهادت امير سپهبد علي صياد شيرازي و ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، در رابطه با ساختار اين روز اظهار داشت: شهيد صياد شيرازي از لحاظ ايمان،اخلاص ،ايثار از خود گذشتگي در رتبه و جايگاه بسيار بالاي قرار دارند و امر شهادت طلبي و سخت کوشي را امروز از خود در نظام مقدس جمهوري اسلامي بر جاي گذاشته است.
وي افزود: شهيد صياد شيرازي به معناي واقعي يک انسان کامل و با کمالات بالا بود و از همان روزهاي نخست پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به مبارزه با رژيم شاهنشاهي پرداخت و تا آخر قطره خون خود پاي آرمان‌هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و اين نظام و انقلاب ايستاد.
فرمانده قرارگاه عملياتي آجا در منطقه شمال شرق ابراز کرد:بيش از 50 پيش يادواره ،محفل انس با قران کريم مراسم هاي متفاوت در رابطه با بزرگداشت شهيد صياد شيرازي با مشارکت آستان قدس رضوي،سازمان تبليغات اسلامي،حوضه علميه،بنياد شهيد برگزار شده است که در کنار آن مقدمه چاپ 3کتاب با موضوع ساختار شهيد صايد شيرازي در دست اقدام براي نشر مي باشد.
امير جهانشاهي ادامه داد:برنامه هاي همچون نام گذاري بلوار و خيابان در تمامي شهرستان هاي استان،نام گذاري مدرسه،مجتمع فرهنگي،اجراي نمايش زندگي جاي ديگريست با محوريت زندگي نامه شهيد صياد شيرازي،تهيه و تدوين فيلم انيميشن،برگزاري مسابقات بزرگ از جمله دل نوشته در مراکز آموزشگاهي و مدارس،برگزاري مراسم کوه پيماني توسط بنياد شهيد، برگزاري ديگر مراسم هاي که ختم به شهيد صياد شيرازي ميشود را در دستور کاري خود قرار داده ايم.
وي از برگزاري يادواره اصلي امير سپهبد شهيدعلي صياد شيرازي در روز 24 فروردين خبر داد و گفت: اصلي ترين برنامه يادواره امير سپهبد علي صياد شيرازي در روز 24 فروردين ماه با حضور مقامات لشکري و کشوري در سالن صباي صدا و سينما از ساعت 8:30 صبح برگزار خواهد شد.
سپهبد شهيد علي صياد شيرازي در ساعت 6 صبح در روز بيست و يکم فروردين ماه 1378 مقابل درب منزل مسکوني خود در تهران مورد هدف عناصر ضد انقلاب قرار گرفت و به فيض شهادت نايل شد.

علت اصلي ترور اين فرمانده دلاور در سال 1378 توسط عوامل گروه تروريستي منافقين، بنا به اعتراف منافقين کوردل حضور فعال اين دلاور شهيد درعمليات مرصاد که نتيجه آن به هلاکت رسيدن بسياري از منافقين شد، بود.

گفتني است که تمامي دستگاه هاي و نهاد هاي اجراي در استان خراسان رضوي به منظور برگزاري شانزدهمين سالگرد شهادت امير سپهبد علي صياد شيرازي به پاي کار امده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن