تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه بارسلونا پس از آنوئتا اوج گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
چگونه بارسلونا پس از آنوئتا اوج گرفت




بارسلونا پس از شکست مقابل رئال سوسیداد در 20 بازی موفق به کسب 19 پیروزی شده‌ است.





خبرگزاری ایسنا: شاگردان لوییس انریکه پس از شکست در آنوئتا در ژانویه پیشرفت قابل توجهی داشتند.

بارسلونا مدتی بود که خوب بازی نمی‌کرد اما در حال حاضر سرعت آنها در گرفتن نتیجه‌های خوب را نمی‌توان محاسبه کرد. کاتالان‌ها شروعی بسیار خوب در لیگ داشتند اما در مقطعی گرفتار افت شدند. مشکلاتی که در باشگاه به وجود آمد و موجب شد این تیم با بحران مدیریتی، استعفای برخی کارکنان از جمله آندونی زوبی‌زارتا و کارلس پویول، مشکلات مربوط به نپرداختن مالیات، محرومیت از خرید بازیکن تا سال 2016، اختلاف لوییس انریکه و لیونل مسی و مسایل مربوط به قرارداد نیمار مواجه شود، اکنون از بین رفته‌اند.

بارسلونا به رئال مادرید باخت و پس از آن در پارک دو پرنس و در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب پاری سن ژرمن شد. مدل فوتبالی که آبی و اناری‌ها طی سال‌های گذشته ارائه می‌کردند تا حدودی رنگ باخته بود و انتظارهای هواداران هم با عملکرد ضعیف آنها برآورده نمی‌شد. لوییس سوارس به خاطر محرومیتی که داشت چند ماه دیرتر از آغاز فصل کارش را در بارسلونا آغاز کرد، لیونل مسی در اوج آمادگی نبود و خط دفاعی این تیم هم پس از کناره گیری کارلس پویول و آسیب دیدگی توماس فرمالن مستحکم به نظر نمی‌آمد. شکست مقابل رئال سوسیداد، اوج تیره‌روزی‌های بارسلونا بود. آن زمان بود که زنگ‌های خطر برای این تیم به صدا درآمدند.

سقوط ناگهانی این تیم طی چند ماه و آن شکست در نهایت به انگیزه‌ای بدل شد که بازیکنان بارسلونا خودشان را پیدا کنند. از آن زمان تاکنون، بارسا 19 دیدار از 20 دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ که میانگین برد 95 درصدی را برای آنها در پی داشته است. میانگین گل‌های زده آنها از 2.35 به 3.41 رسیده است. به علاوه، آبی و اناری‌ها از آن زمان تاکنون مقابل تیم‌های بزرگی چون پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و رئال مادرید موفق به کسب پیروزی شده‌اند. البته میانگین گل‌های خورده آنها نیز افزایش داشته و نزدیک به یک گل در هر دیدار رسیده است اما با توجه به گل‌های زیادی که وارد دروازه حریفان می‌کنند، این آمار نمی‌تواند زیاد تاثیرگذار باشد.

مسی بار دیگر به روزهای خوبش بازگشته و سوارس هم از آن مدل گل‌هایی که در لیورپول می‌زد را وارد دروازه حریفان می‌کند. جرارد پیکه و ژرمی متیو در قلب خط دفاعی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و به نظر می‌رسد بارسلونا شکل تازه‌ای به خود گرفته است. کاتالان‌ها به فینال کوپا دل ری رسیده‌اند، در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و صدر جدول رده بندی در لیگ فوتبال اسپانیا را نیز در اختیار دارند. تنها نقطه تاریک این تیم طی 20 دیدار اخیر هم به شکست خانگی مقابل مالاگا بازمی‌گردد.







تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن