تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثير منفي حمله الشباب به کنيا بر صنعت توريسم اين کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۱۴ق.ظ)
تاثير منفي حمله الشباب به کنيا بر صنعت توريسم اين کشور موج - مديران هتل مناطق ساحلي کنيا از برنامه لغو سفرها توسط گردشگران پس از بروز حادثه قتل عام در دانشگاه گاريسا در شمال اين کشور توسط گروه بنيادگراي الشباب خبر دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، پس از کشته شدن 148 تن در دانشگاه توسط افراد مسلح اسلام گراي الشباب، صنعت گردشگري کنيا ضربه ديگري خورد. اين امر مي تواند بر آينده برنامه هاي رئيس جمهور کنيا در حوزه توريسم تاثير منفي بگذارد. بخش مهمي از بزرگترين اقتصاد شرق افريقا، صنعت گردشگري کنيا است که از سال 2013 پس از حمله الشباب به مرکز خريد مجلل نايروبي و کشته شدن 67 نفر در يک محاصره چهار روزه، دچار رکود شد.
از آن زمان، در پي تکرار حملات الشباب، بريتانيا، ايالات متحده و استراليا به اتباع خود براي سفرهاي تفريحي به کنيا هشدار مي دهند. در نتيجه اين وضعيت، هتل ها خالي از مسافر و مديران آن مجبور به اخراج کارکنان شدند.
مديران هتل کنيا اعلام کردند به دنبال حادثه تروريستي در دانشگاه، گردشگراني از انگلستان، آلمان، فرانسه، استراليا و قاره آسيا رزرو اتاق هاي خود را لغو کردند.
اين اتفاق مرگبارترين رويداد پس از حمله به خاک کنيا در سال 1988 بود که القاعده با هجوم به سفارت آمريکا، منجر به مرگ بيش از 200 تن شدند.
در سه ماه اول سال جاري ميلادي، 23 هتل در کنيا بسته شد. اما هتلداران ميزان واقعي خسارات را زماني مي دانند که اپراتورهاي تور اروپا پس از ابزگشت از تعطيلات عيد پاک، آغاز به کار کنند.
گفتني است هم اکنون مسيحيان جهان در تعطيلات عيد ايستر (عيد پاک) بسر مي برند.
در اين راستا يکي از هتلداران قديمي کنيا گفت حمله گاريسا به راحتي سرنوشت ما را تغيير داد. در همين راستا مديران هتل هاي زنجيره اي لوکس با کاهش حقوق بين 20 تا 30 درصد در صدد جلوگيري از بسته شدن کامل هتل ها هستند.
شبه نظاميان الشباب از ماه آوريل سال 2013 تا کنون بيش از 400 نفر را در کنيا کشته اند. در همين حال کنيا هيچ تمايلي براي خارج شدن از سومالي ندارد. نيروهاي اين کشور به عنوان بخشي از ماموريت حافظ صلح اتحاديه آفريقا در سومالي حضور دارند.
همچنين کنيا در مقابل حمله به دانشگاه گاريسا، روز يکشنبه، مواضع اين گروه در سومالي را بمباران کرد.
حمله مذکور برنامه رئيس جمهور کنيا براي افزايش توريست ها به پنج ميليون نفر در پنج سال و رشد اقتصادي با مشکل مواجه کرد. اين کشور به تازگي يک "نيروي کار" ويژه براي جذب توريست راه اندازي کرده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن