تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي گودهاي متفرقه وغيرمجاز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
ساماندهي گودهاي متفرقه وغيرمجاز موج - مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران گفت: در راستاي ساماندهي نخاله‌هاي ساختماني و تعطيلي گود سياه کوه در سال گذشته، در تلاش هستيم تا امسال نيز گودهاي متفرقه و غير مجاز موجود در سطح شهر را با همکاري بخش‌هاي نظامي و پليس راهور را ساماندهي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين جعفري اظهار کرد: سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران سال ۹۴ را با تأکيد بر موضوعاتي چون افزايش تعامل با شهروندان و سمن‌ها به‌عنوان رابط سازمان با شهروندان آغاز کرده است.
وي افزود: گسترش ارتباط با شهروندان، افزايش استفاده از ظرفيت سازمان‌هاي مردم‌نهاد و ايجاد زمينه‌هاي لازم براي تقويت فعاليت سمن‌ها به‌ منظور تفکيک زباله از مبدأ مهم‌ترين اولويت کاري سازمان در سال جاري است.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند در ادامه با اشاره به راه‌اندازي دبيرخانه مشورتي سازمان‌هاي مردم‌نهاد با همکاري ستاد محيط‌ زيست و توسعه پايدار در راستاي ساماندهي سازمان‌هاي مردم‌نهاد حوزه محيط‌ زيست گفت: اين شورا با همکاري و مديريت سازمان‌هاي مردم‌نهاد شکل‌ گرفته است و اميدواريم تا با تشکيل آن سمن‌هاي فعال در حوزه محيط‌ زيست به‌خوبي ساماندهي شده و نقش خود را به‌درستي ايفا کنند.
جعفري در ادامه با تأکيد بر اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و هنري به‌ منظور آموزش مردم براي تفکيک زباله خاطرنشان کرد: امسال قرار است تا جشنواره‌هاي فيلم و سرود را براي حضور و مشارکت تمام شهروندان برگزار کنيم. ضمن اينکه، به‌زودي، سي‌دي‌هاي آموزشي براي کودکان و نوجوانان تهيه و در دسترس کودکان و نوجوانان قرار مي‌گيرد.
وي همچنين از تقويت زيرساخت مربوط به ساماندهي زباله‌ها خبر داد و گفت: اميدواريم تا امسال اقدامات اوليه براي راه‌اندازي نيروگاه‌هاي زباله‌سوز همچون نيروگاه زباله‌سوز آراد کوه فراهم شود. ما درصدد هستيم تا پايان خرداد پيمانکار موردنياز براي ساخت نيروگاه زباله‌سوز را پيدا کنيم و به‌تدريج مراحل کار را پيش ببريم.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند در پايان با تأکيد بر موضوع نخاله‌هاي ساختماني و لزوم همکاري تمامي نهادهاي مسوول در اين مورد بيان کرد: در راستاي ساماندهي نخاله‌هاي ساختماني و تعطيلي گود سياه کوه در سال گذشته، در تلاش هستيم تا امسال نيز گودهاي متفرقه و غيرمجاز موجود در سطح شهر را با همکاري بخش‌هاي نظامي و پليس راهور را ساماندهي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن