تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816138073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبری: شرایط برای حضوری قدرتمندانه باید مهیا شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسابقات والیبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا؛
اکبری: شرایط برای حضوری قدرتمندانه باید مهیا شود
تمرینات تیم ملی والیبال زیر23 سال ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از 8فروردین‎ماه امسال در تهران آغاز و دنبال می‎شود.


پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: برای حضور موفق و مقتدر در مسابقات قهرمانی آسیا زمان زیادی در اختیار نداریم، ما حدود یک‎هفته است که تمریناتمان را آغاز کرده‎ایم و تاکنون اجرای برنامه‎های بدنسازی را در دستور کار داشتیم و از اواسط هفته جاری کار توپی را آغاز و دنبال خواهیم کرد.


وی تصریح کرد:مسابقات قهرمانی زیر23سال آسیا از 22اردیبهشت‎ماه با حضور20تیم در4گروه 5تیمی در میانمار آغاز می‎شود، ما در مرحله مقدماتی با تیم‎های هند، قطر، فیلیپین و مالزی هم‎گروه هستیم، در مرحله نخست این رقابت‎ها کار سختی درپیش نداریم ولی از دور دوم برای شکست حریفان راه دشواری پیش‎روی‎مان خواهد بود.


کاپیتان اسبق تیم‎ملی والیبال در ادامه اظهارداشت: قراراست10-12 روز آینده در تهران مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی برگزارشود و تیم‎ملی زیر23سال در این مسابقات باید شرکت کند با توجه به اینکه ما هم‎اکنون در مرحله آماده‎سازی هستیم قراردادن تیم در شرایط مسابقه از نظر فنی خوب نیست ولی بازهم در شرایط موجود به همین بازی‎ها هم قانع هستیم و سعی خواهیم‎داشت عملکرد ملی‎پوشان را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم. در این بازی‎ها مقابل 2تیم هند و قزاقستان مصاف خواهیم داشت.


اکبری گفت: ما برای راهیابی به مسابقات قهرمانی زیر23سال جهان باید در این پیکارها عنوان اول یا دوم را به خود اختصاص دهیم دستیابی به این هدف کار بسیار سختی‎است که با تمرین زیاد به‎دست خواهدآمد. امیدوارم مسئولان فدراسیون به قول‎های خود در خصوص در اختیار گذاشتن بازیکنانی که شرایط حضور در هر 2 تیم(بزرگسالان و زیر23سال) را دارند، فراهم کنند. پوریا فیاضی، میلاد عبادی‎پور و جواد معنوی‎نژاد ملی‎پوشانی هستند که از نظر سنی مشکلی در همکاری کردن آن‎ها با ما نیست.


وی تصریح کرد: طی صحبت‎هایی که با داورزنی رئیس فدراسیون داشتم، وی موافقت خود را با در اختیارگذاشتن حداقل2نفر از این بازیکنان به تیم ملی زیر23سال اعلام کرد ولی باید کواچ هم در این خصوص تصمیم‎گیری کند اگر این اتفاق بیافتد که عالی می‎شود.


سرمربی تیم ملی والیبال زیر23سال یادآورشد: پیش‎بینی می‎کنیم در این دوره از مسابقات زیر23سال همان تیم‎هایی که در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که سال1391 در ارومیه برگزار شد، حاضر شوند. تیم ایران در آن رقابت‎ها عنوان سومی را به‎دست آورد ما باید برای راهیابی به مسابقات جهانی که شهریورماه امسال در امارات برگزارمی‎شود، از نظر نتیجه‎ نسبت به آن دیدارها وضعیت‎مان را 1یا2پله ارتقاء دهیم.


شرایط والیبال ایران درحال حاضر به گونه‎ای است که باید تمام تیم‎ها در نوع اجرای تاکتیک‎ها با تیم ‎ملی هماهنگ باشند، این موضوع هر چه رده‎سنی تیم‎ها بالاتر می‎رود، پررنگ‎تر می‎شود. اکبری در این‎ خصوص اظهارداشت: چون ما تمرینات‎مان را زودتر از تیم‎ملی بزرگسالان شروع کریم هنوز هماهنگی‎های لازم در این خصوص صورت نگرفته‎است ولی باید حتما در روزهای آینده جلسه‎ای با کواچ داشته باشیم، در این جلسه علاوه بر بحث در مورد نوع انجام تمرینات می خواهیم در خصوص گرفتن بازیکن از تیم بزرگسالان هم صحبت کنیم این مساله در حالی‎است که پس از پایان مسابقات قهرمانی زیر23سال آسیا تا شروع لیگ جهانی10روز فاصله زمانی وجود دارد و همکاری با ما مشکلی برای تیم‎ملی مردان ایجاد نمی‎کند، اگر مسئولان می‎خواهند این تیم ملی هم در میانمار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند باید کمک‎های لازم را انجام دهند، در غیر این‎صورت شاید به مشکل برخورد کنیم.


گفتنی‎است؛ کادر فنی زیر23سال‎های ملی‎پوش کشورمان را پیمان اکبری(سرمربی)، سعید رضایی،رضا ابراهیمی، مرتضی عهدی(مربی)، قاسمی(مربی‎بدنساز)، علی محمدی‎فر( فیزیوتراپ)، اکبر عسگری(ماساژور)، هانی فرخی(آنالیزور) و مهدی نفر(سرپرست) تشکیل می‎دهند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

پیکان از سد فلامینگوها گذشت و به قهرمانی رسید/ درگیری منجر به عدم اهدای جوایز شد!
پیکانی‌ها یک پای دیگر فینال لیگ بیست و هشتم والیبال/احتمال محرومیت تماشاگران پیکان
چهار تیم بر‌تر ایران را بهتر بشناسید
مدیر روابط عمومی فدراسیون والیبال: بانوان خبرنگار طبق روال در مسابقات حضور می‌یابند/ مراجع تصمیم گیرنده برای حضور بانوان، مربیان نیستند




۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن