تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814681885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ جدید بلیت‌های مترو در سال۹۴ + جدول


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نرخ جدید بلیت‌های مترو در سال۹۴ + جدول


نرخ جدید بلیت‌های مترو تهران در سال ۹۴ بر اساس مصوبه شورای شهر با افزایش میانگین ۱۵درصدبعد از پایان تعطیلات نوروز به اجرا در آمده است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازتسنیم،‌ براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، به شهرداری اجازه داده شد نرخ‌‌های جدید کرایه حمل و نقل عمومی بعد از پایان تعطیلات به اجرا درآید. شرکت بهره‌ برداری متروی تهران نیز افزایش نرخ بهای بلیت مترو را اعمال کرده که بر این اساس بلیت تک‌سفره از 500 تومان به 600 تومان و بلیت دوسفره از 800 تومان به 1000 تومان افزایش یافته است. بلیت‌های اعتباری مبلغ‌دار نیز براساس این مصوبه دستخوش تغییراتی شده که شرح قیمت‌های جدید در جدول زیر است. این نوع بلیت‌ها دارای اعتبار ریالی هستند و به‌تناسب طول سفر از اعتبار آنها کاسته می‌شود. براین اساس دارندگان بلیت اعتباری مبلغ‌دارهنگام خروج، بلیت خود را روی دستگاه‌های کنترل قرار می‌دهند، هزینه سفر براساس مبالغ مندرج در جدول نواحی شش‌گانه از بلیت کسر می‌شود در غیر این بهای طولانی‌ترین مسیر (ناحیه 6) از بلیت اعتباری مبلغ‌دار کسر خواهد شد.
بلیت مترو
براین اساس سازمان تاکسیرانی نیز اعلام کرد تاکسیران‌ها باید تا نصب برچسب‌ نرخ‌های جدید روی شیشه تاکسی‌ها از افزایش نرخ کرایه‌‌ها خودداری کنند اما سازمان اتوبوسرانی بعد از پایان تعطیلات نسبت به افزایش نرخ کرایه اتوبوسرانی اقدام کرد.


دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن