تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819949620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دوران مربیگری‌ام به یک بازیکن هم زنگ نزدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: در دوران مربیگری‌ام به یک بازیکن هم زنگ نزدم
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه علت بازی نکردن حسین کنعانی زادگان مدافع ملوان در بازی با عربستان برای تیم‌ملی امید این بوده که فیروز کریمی از این بازیکن چنین درخواستی کرده، پیچیده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ملوانان که از این قضیه به شدت شاکی است گفت: این بحث عوام فریبی است، من تا الان تلفنی نه تنها با حسین کنعان زادگان بلکه با هیچ بازیکنی تاکنون صحبت نکرده ام. نه او شماره من را دارد و نه من. هر بازیکنی که ما با من تلفنی حرف زده است بیاید و ثابت کند. مساله ملی برای من در اولویت است گرچه در تمامی موارد از موجودیت، حقانیت و منافع ملوان حمایت کرده و می‌ کنم. اما در تمامی مراحل اولویت به تیم‌ملی است. من خود در تمام سطوح تیم های پایه، ارتش و ملی مریگری کرده ام و ویژگی های همکاری باشگاه با تیم های ملی را به خوبی می‌ دانم حتی در زمانی که ما تنها 2 مدافع در اختیار داشتیم و آهی به دلیل بیماری و ماهینی به دلیل مشکل کارت پایان خدمت نمی‌ توانستند ما را همراهی کنند و ما فقط پورغاز را داشتیم، کنعانی زادگان در اختیار تیم امید گذاشتیم. به نظر من اینجور مواضع در نهایت به ضرر تیم‌ملی می‌ شود. توجیح باخت و انتشار اخبار کذب نشان از عدم اعتماد به نفس دارد و این بی اعتمادی به تیم‌ملی منتقل می‌ شود.

او با اشاره به اینکه از منبع این خبر شکایت می‌ کند ادامه داد: از هر کسی که این موضوع را عنوان کرده شکایت خواهم کرد. اگر دلیل شکست را به گردن دیگران بیاندازیم این مساله باعث می‌ شود که بی اعتمادی به داخل زمین سرایت کند و به فوتبال ایران ضربه می‌زند. به دلیل تخریب موقعیت کاری من در مقابل ملت شریف ایران مطمئن باشید از نشریه و نویسنده ای که این خبر را منتشر کرده است، شکایت می‌ کنم. من از زمانی که در این ورزش هستم تنها یک بار از یک نشریه شکایت کردم و هر کس هم به من زنگ زد و از من خواهش کرد که از این قضیه صرف نظر کنم، این کار را انجام ندادم بنابراین به شما قول می‌دهم از نشریه و نویسنده خبر کذب شکایت خواهم کرد. ایام متعلق به حضرت زهرا (س) است به نام مقدس حضرت زهرا(س) تا پایان کار رضایت نخواهم داد.

کریمی با اعتقاد به اینکه تیم‌ملی امید ما نباید به یک یا دو بازیکن بسنده کند گفت: اگر فوتبال تیم‌ملی امید به بازی کردن یکی، دو بازیکن بند است، در حالی که بازیکنان زیادی دارد این نوع انتخاب غلط است شاید شب قبل از بازی دو بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانند در روز بازی تیمشان را همراهی کنند پس دلیل نمی‌شود که آن تیم همه چیز را منتفی کند پس چطور اینجور کمبودها جلوی تیم های افغانستان و عربستان عنوان نشد. ما باید تمام این مسائل را قبول کنیم. مردم ما فوتبال فهم هستند، تیم‌ملی ما زحمت کشیده حالا در یک روز بنا به مناسبت هایی که می‌ شود اسمش را اشتباه و بی تجربگی گذاشت موجب شد که ما شکست بخوریم پس نباید افکار عمومی را متوجه جهت دیگری کنیم و باید شجاعانه قبول کنیم که شکست خورده، الان تیم‌ملی امید با توجه به ویژگی هایش امکان جبران شکست را دارد اما نه با این روحیه، این روحیه باعث می‌ شود اشتباهات را به گردن دیگران بیاندازیم و این بی اعتمادی به کل تیم سرایت می‌ کند. خب، قبول شکست، تبریک به تیم برنده و پشتکار برای پیروزی بعد از شکست از ویژگی های ورزش است، قرار نیست همیشه پیروز باشیم. زمانی که توفیق پیدا کردیم نکات مثبت را تقویت کنیم برنده ایم نه اینکه تقصیر را متوجه دیگرا کنیم.

وی در پایان افزود: می‌ خواهند من را در مقابل مردم بگذارند. بنابراین من هم شکایت خواهم کرد و این شکایت را پیگیری می‌ کنم و از مقامات محترم قضایی می‌ خواهم بدون توجه به عقبه نشریه ای که این مطلب را منتشر کرده به شکواییه من تا احقاق حق رسیدگی کنند.


1394/01/17 18:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن