تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفوذ۱۰هزار نیروی «جعلی» در پلیس/ آموزش شکنجه به کودکان/هلاکت متخصص ساخت بمب کلر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نفوذ۱۰هزار نیروی «جعلی» در پلیس/ آموزش شکنجه به کودکان/هلاکت متخصص ساخت بمب کلر


هم زمان با پیشروی نیروهای عراقی در استان الانبار، دور دوم مرحله پاکسازی شهر تازه آزاد شده تکریت، مرکز استان صلاح الدین نیز آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نیروهای ارتش و مردمی عراق در ادامه عملیات در استان الانبار، حملات داعش به شهر الرمادی مرکز این استان را ناکام گذاشتند و ده ها تروریست را به هلاکت رساندند. عملیات آزادسازی استان الانبار از هفته گذشته و در پی تسلط کامل ارتش بر شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین آغاز شد.
دانلود       در استان صلاح الدین نیز نیروهای امنیتی با گذشت یک هفته از آزادی تکریت، همچنان به پاکسازی این شهر ادامه می دهند. تله های انفجاری کارگذاشته شده در خانه ها و معابرعمومی تکریت، اصلی ترین مشکل نیروهای نظامی گزارش شده است. به گزارش پایگاه خبری محیط از الانبار، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق هم امروز گفت: نیروهای امنیتی، گروههای مبارز مردمی و عشایر، حمله گسترده عناصر داعش را به روستای المزرعه در جنوب شهر بیجی دفع کردند. همزمان، نیروی هوایی ارتش عراق نیز در حملات خود علیه مواضع داعش، 60 تن از تروریست ها را از پای درآورد و تجهیزات نظامی و خودروهای آنها را منهدم کرد.
دانلود       یک منبع امنیتی در استان الانبار روز دوشنبه گفت، نیروهای امنیتی عراق حمله  تروریست های داعش را به منطقه طوی در مرکز شهر الرمادی دفع و مواضع  تروریست های مسلح را  بمباران کردند.   هلاکت متخصص ساخت بمب کلر در همین حال یک منبع محلی عراق در استان صلاح الدین گفت: "علی کریم" از سرکرده های داعش و از متخصصان  ارشد این گروه درساخت بمب های حاوی مواد سمی کلر در شهر تکریت، مرکز این استان به هلاکت رسید.
این مسئول محلی افزود: علی کریم معروف به علی شیمیایی 49 ساله از اهالی شهرتکریت و مهندس بخش صنایع  نظامی به دست نیروهای وابسته به عشایر شهر حویجه در روستای المعنیه در جنوب این شهر کشته شد. پس از آزادی شهرتکریت از اشغال داعش، علی شیمیایی به همراه برخی دیگر از سرکرده های داعش به حویجه فرار کرده بود.

تحولات عراق

رایزنی‌های نیروهای عراقی برای نبرد الانبار و موصل
منابع سیاسی آگاه در مصاحبه با الحیاة گفتند، رایزنی‌های بسیاری توسط محافل سیاسی عراق برای آمادگی دو نبرد الانبار و موصل پیش از فصل تابستان در جریان است.
منابع افزودند: این باور در حال شکل گرفتن است که می‌توان وارد جنگی همزمان یا در زمان نزدیک در این دو استان شد که این نبرد با هماهنگی ارتش و نیروهای بومی صورت می‌گیرد.

شناسایی گور قربانیان

شناسایی گورستان‌های جدیدی از قربانیان اسپایکر
از سوی دیگر، اتاق عملیات دبیرخانه کابینه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، تعداد دیگری از گورستان‌هایی از کشتار دسته جمعی در اسپایکر شناسایی شده است.
در این بیانیه آمده است، تعداد دیگری از گورهای دسته جمعی از قربانیان پایگاه اسپایکر را در منطقه کاخ‌های ریاست‌جمهوری درتکریت شناسایی کرده است.

تحولات عراق

اردوگاه داعش و آموزش روش‌های شکنجه به کودکان
از سوی دیگر، ساکنان موصل اعلام کردند، گروه تروریستی داعش 4 اردوگاه را برای آموزش روش‌های شکنجه فیزیکی و روحی به کودکان در شهر موصل اختصاص داده‌اند.
بنا به اظهارات آنها، داعش در این اردوگاه‌ها به کودکان و نوجوانان روش‌های سربریدن و شکنجه فیزیکی و روانی شخصیت‌هایی که با پیوستن به داعش مخالفت کنند، آموزش می‌دهد و آنها را برای درگیری‌های نظامی با نیروهای عراقی در زمان آزادسازی این شهر آماده می‌کند.

نیروهای مجازی پلیس

10 هزار نیروی «جعلی» در پلیس الانبار یک مقام عراقی تصریح کرد، نخست‌وزیر عراق از استانداری الانبار خواسته تا مقدمه‌چینی‌ها را برای عملیات نظامی آزادسازی استان الانبار آغاز کند. در همین حال یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد، مسئولان در این کشور، در حال تحقیق درباره وجود 10هزار نیروی «ساختگی» در پلیس الانبار هستند. این گزارش به نقل ازسومریه‌نیوز می افزاید، فالح العیساوی، معاون رئیس شورای استانداری الانبار گفت: این استانداری دیداری با حیدر العبادی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق داشت و او دراین دیدار، خواهان مقدمه‌چینی و آمادگی برای آغاز حمله نظامی جهت آزادسازی الانبار از اشغال داعش شد. در همین حال، عزیزخلف الطرموز، مشاور امنیت استاندار صلاح‌الدین اعلام کرد، هیئتی عالی‌رتبه از وزارت کشور به این استان آمده‌اند تا در خصوص طرح‌های نظامی در این استان به بررسی بپردازند. یک منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد، علت سفر این هیئت، انجام تحقیقات در خصوص وجود بیش از 10 هزار نیروی ساختگی در پلیس الانبار است. داعش بیش از 4 هزار زن ایزدی را تاکنون ربوده است
مرکز خبری شبکه رسانه ای عراق گزارش داد، داعش بیش از 5422 ایزدی از جمله 4 هزار زن را ربوده است.
شبکه رسانه ای عراق(imn) در گزارشی نوشت، فیام دخیل نماینده مجلس این کشور فاش کرد، تعداد شهروندان ربوده شده ایزدی در عراق، بالغ بر 5422 تن از جمله حدود 4 هزار زن هستند.
دخیل در گفتگو با این مرکز خبری، تصریح کرد:«گروه داعش جنایات مختلفی را علیه همه عراقی ها مرتکب شده است اما آنچه علیه زنان ایزدی رخ داده قابل مقایسه با هیچ جنایت دیگری نیست. وقتی 4 هزار زن و کودک ربوده شده، حرمت آنها شکسته شده و بدترین نوع جنایات روحی و جسمی در حق آنها رواداشته شده و در بازار فروخته شده اند؛ در مقابل چنین جنایت بزرگی نمی توان سکوت کرد.»
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن