تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور معاونان رئيس جمهور در شهرستان‌هاي گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
استاندار گيلان خبر داد: حضور معاونان رئيس جمهور در شهرستان‌هاي گيلان موج - استاندار گيلان از حضور وزرا و معاون رئيس جمهور در تمام شهرستان‌ها در سفر هيئت دولت به اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي بعد از ظهر امروز در ديدار با فرماندهان انتظامي گيلان با تبريک به مناسبت آغاز سال 94 اظهار کرد: امسال اميدواريم از بهار فاطمي (س) بهره‌مند شويم.
وي با خداقوت و خسته نباشيد به اعضاي انتظامي گيلان، افزود: امسال نظم، انضباط و امنيت در استان حاکم شده و آمار سال گذشته نشان‌دهنده عملکرد مثبت انتظامي در گيلان است.
نجفي از ارتقاي شاخص‌هاي مختلف سال گذشته در گيلان خبر داد و بيان کرد: سال 93 بخش امنيتي استان کارنامه قابل قبولي داشته زيرا حرکت از وضعيت مطلوب به طرف مطلوب‌تر کار سختي است.
استاندار گيلان با بيان اينکه شرايط ايجاد شده سبب ارتقاي 2 هزار و 500 واحدي شاخص‌هاي بورس در کشور شده است، تصريح کرد: روز گذشته ارتقاي يک‌هزار و 500 واحد شاخص بورس کاذب نيست.
وي به کاهش 14 درصدي تلفات جاده‌اي گيلان در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: احداث و تکميل جاده‌ها در کاهش تلفات جاده‌اي موثر است.
نجفي با اشاره به سفر دکتر روحاني به‌زودي به گيلان، خاطرنشان کرد: نظم عمومي، انضباط و آرامش در جامعه مهم است و حوزه انتظامي استان مسئوليت سنگيني در اين زمينه به عهده دارد.
استاندار گيلان حضور سفر هيئت دولت به گيلان را يک‌روز و نيم خواند و يادآور شد: وزرا و معاون رئيس جمهور در جلسه شوراي اداري تمام شهرستان‌ها حضور پيدا مي‌کنند.
وي به ارشاد و هدايت عالمانه مقام معظم رهبري در موضوع هسته‌اي اشاره کرد و افزود: رئيس جمهور هدايت‌هاي موثري در موضع هسته‌اي داشتند.
نجفي با بيان اينکه ديپلماسي کشور از وحدت بسيار خوبي برخوردار است، اظهار کرد: سياست‌هاي آمريکا در موضوع هسته‌اي ايران به‌هم ريخته است و اين فضا را بايد موهبت بدانيم و اگر برخي نقد مي‌کنند عيبي ندارد.
استاندار گيلان به حضور هيئت دولت با وجود فضاي مثبت در استان اشاره کرد و گفت: از حضور رئيس جمهور و هيئت دولت در گيلان بايد بهره لازم را ببريم.
وي با اشاره به نقش اساسي نيروي انتظامي در ايجاد فضاي آرام در گيلان، يادآور شد: امروز نگاه مردم به نيروي انتظامي مثبت و علاقمند است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن