تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرالدینی: با 5 برد قهرمان می‌شویم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فخرالدینی: با 5 برد قهرمان می‌شویم
مدافع استقلال ادعا می‌ کند که عصبانیت امیر قلعه‌نویی طبیعی است اما این دلیل نمی‌شود که او با بازیکنان قهر کند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی درتمرین دو روز پیش استقلال بازیکنان تیمش را به خط کرد و از عملکرد آنها نسبت به بازی با پدیده به شدت انتقاد کرد. میلاد فخرالدینی در این باره می‌ گوید: این مساله طبیعی است وقتی می‌ بازد طبیعی است که سرمربی تیم نسبت به عملکرد بازیکنان انتقاد داشته باشد. طبیعی است که ما هم به اندازه ایشان ناراحت باشیم.

او ادعا می‌کند اعتراض قلعه‌نویی به همه بازیکنان بوده است: اینطور نبود که امیرخان نسبت به چند بازیکن خاص اعتراض داشته باشد. او به عملکرد همه تیم انتقاد کرد که به نظر من حق هم داشته است چون ما باید فولاد را می‌ بردیم اما با یک اشتباه نتیجه بازی را از دست دادیم.

مدافع استقلال درباره اینکه گفته می‌ شود امیر قلعه‌نویی با بازیکنان قهر کرده و روز گذشته با چند نفر از آنها جلسه گذاشت هم گفت: اصلا همچین چیزی نیست. بارها برای خود من هم پیش آمده که امیرخان من را به دفترش برده و در مورد عملکردم توضیحاتی داده است. حالا این بار این من نبودم و آقای قلعه‌نویی تصمیم گرفت نسبت به عملکرد سایر بازیکنان اعتراض کرد.

فخرالدینی اعتقاد دارد استقلال هنوز می‌ تواند قهرمان شود: شک نکنید ما همچنان شانس قهرمانی داریم. تیم های صدرجدولی با هم بازی دارند و ما می‌ توانیم از زد و خورد جدول نهایت استفاده را کنیم. مطمئنا در لیگ هنوز هم اتفاق های دیگری خواهد افتاد.

او اعتقاد دارد تیمش با 5 برد قهرمان لیگ‌برتر می‌ شود: ما با 5 برد از 6 بازی باقیمانده قهرمان لیگ‌برتر می‌شویم و در این موضوع شک نکنید. بازی با ذوب‌آهن برای ما یک بازی حیاتی است چون با پیروزی در آن می‌توانیم بار دیگر به روزهای خوبمان برگردیم.


1394/01/17 14:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن