تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولین بدانند مردم تکیه گاه اصلی آنها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین: مسئولین بدانند مردم تکیه گاه اصلی آنها هستند خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین گفت: مسئولین بدانند تکیه گاه اصلی آنها و صاحب اصلی کشور مردم هستند. خوشبختانه در طی سال‌های گذشته از تاریخ انقلاب آنچه مشاهده شده این است که هرگاه کار بدست ملت افتاده، با موفقیت به ثمر رسیده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين ساعت 13:52

خبرگزاری پانا+مسئولين بدانند مردم تکيه گاه اصلي آنها هستند

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید علی حسینی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان خمین در سالجاری افزود: یکی ازسفارش های مهم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز نگاه به درون و انگیزه های ملی و نیروهای متنوع و متکثر مردمی است.
وی ادامه داد: مسئولین بایستی این توان عظیم و ظرفیت بی نهایت را از سوی مردم بپذیرند و به آن اعتماد کنند. از این رو مسئولین نباید نگاه تحقیر آمیز به ملت داشته باشند و امروز یک مسئول وظیفه نوکری و خدمت به تمام ایرانی ها را دارد.
امام جمعه شهرستان خمین اظهار داشت: یکی از راهکارهایی که سبب پیوند تحکیم رابطه دولت و ملت می شود این است که مردم ببینند بین مسئولین با تمام اختلاف سلیقه‌هایی که دارند، انسجام و همدلی وجود دارد و صدای دشمنی از عناد و لجبازی در بین مسئولین به گوش مردم نرسد.
در ادامه فرماندار شهرستان خمین گفت: ستاد خدمات شهری با تلاش های شبانه روزی پذیرای 8000 نفر میهمان بوده است و مسافران نوروزی در 35 کلاس و 8 واحد آموزشی اسکان شدند همچنین حدود 1000 بلیط جهت بازدید از قلعه سالار محتشم فروخته شده است.
ساداتی با اشاره به اجرای فعالیت های عمرانی در سال جدید افزود: با شدت و جدیت 10 کیلومتر راه به ظرفیت جاده ی خمین - اراک اضافه خواهیم کرد، با تخصیص بودجه لازم مشغول ساخت جاده قورچی باشی خمین خواهیم شد و افزایش 5 کیلومتر جاده به محور خمین - محلات را نیز در دستور کار قرار داریم.
وی بیان کرد: با ایجاد زیر ساخت ها و تامین امکانات در بحث اشتغال واحدهای نیمه کار فعال خواهد شد تا رضایتمندی حقیقی ایجاد شود.
فرماندار شهرستان خمین اظهار داشت: هفته فرهنگی شهرستان که با 500 برنامه فرهنگی هنری ورزشی همراه است در روز پنج شنبه با غبار روبی بیت امام راحل اغاز می شود و با برگزاری جشن میلاد دو نور، عطر افشانی گلزار شهدا، شب شعر، جنگ شادی، موسیقی محلی و بازی های بومی محلی ادامه خواهد یافت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن