تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان شوش: تمام توان خود را برای برگزاری مسابقات کشتی ساحلی انجام می‌دهیم/ استعدادهای بالقوه‌ای داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان شوش:
تمام توان خود را برای برگزاری مسابقات کشتی ساحلی انجام می‌دهیم/ استعدادهای بالقوه‌ای داریم
فرماندار شهرستان شوش گفت: آماده‌ایم که به بهترین نحو میزبان رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور باشیم و تمام توان خود را برای برگزاری این مسابقات انجام می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: تمام توان خود را برای برگزاری مسابقات کشتی ساحلی انجام می‌دهیم/ استعدادهای بالقوه‌ای داریم



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا نجاتی، فرماندار شهرستان شوش با بیان این مطلب افزود: هماهنگی‌های لازم در حوزه شهرستان و ادارات دیگر برای برگزاری مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور انجام شده است و از شرکت‌ها و دستگاه‌های دیگر نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها درخواست همکاری کرده‌ایم.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها در کنار ساحل رودخانه کرخه برگزار خواهد شد و هم اکنون در حال آماده سازی محل برگزاری مسابقات هستیم. رویکرد مسئولان ارشد استانی بویژه مقتدایی، استاندار خوزستان که فردی ورزشی و ورزش دوست است، حمایت از رشته‌های ورزشی است و در همین راستا ما پس از مسابقات لیگ جهانی کشتی که در آبادان برگزار شد مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور را در شهرستان شوش برگزار می‌کنیم.
نجاتی تصریح کرد: شهرداری شهرستان شوش بعنوان یک محور اصلی و تمام سازمان‌های ذیربط ما را در برگزاری این رقابت‌ها یاری می کنند و از تمامی امکانات فرمانداری نیز برای برگزاری این مسابقات استفاده خواهیم کرد.
وی در مورد استقبال تماشاگران از این مسابقات گفت: مردم شهرستان شوش علاقه زیادی به ورزش به ویژه رشته کشتی دارند و با حضور خود در محل برگزاری مسابقات باعث هرچه باشکوه برگزار شدن این رقابت ها خواهند شد.
نجاتی خاطرنشان کرد: استعدادهای بالقوه‌ای در میان نوجوانان و جوانان ما وجود دارد که صورت وجود امکانات بیشتر می‌توانیم شاهد شکوفا شدن آن باشیم. امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور بوده و در آینده نیز بتوانیم میزبان دیگر رقابت‌های ورزشی از جمله کشتی باشیم.
انتهای پیام/م

94/01/17 - 12:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن