تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاهبرداري با ترفند تخفيف ويژه بيمه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۲ب.ظ)
كلاهبرداري با ترفند تخفيف ويژه بيمه موج - عامل كلاهبرداري از شهروندان با ترفند تخفيف ويژه بيمه خودرو توسط پليس فتاي خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: مردي خود را بازنشسته يکي از ادارات دولتي معرفي مي‌کند و مرجوعه قضائي مبني بر کلاهبرداري ارائه مي‌کند.
مالباخته در تحقيقات به‌ عمل‌ آمده اظهار داشت مدتي قبل تلفن همراهم زنگ خورد و فردي با معرفي خود به‌عنوان کارشناس بيمه و تبليغات در خصوص تخفيف 40 درصدي بيمه خودرو از من خواست تا با ارائه مشخصات عابر بانکم و واريز مبلغ بيمه به‌صورت اينترنتي از طريق رمز دوم از 40 درصد تخفيف برخوردار شوم.
با توجه به اتمام بيمه خودرويم و تخفيف ويژه براي بيمه شدن ترغيب شدم خودرويم را بيمه کنم و با ايجاد رمز دوم و ارسال آن به همراه ساير اطلاعات حساب بانکي به‌ صورت پيامکي به شماره ارائه‌ شده مبلغ 5 ميليون ريال از حسابم به‌ صورت غيرمجاز کسر شد و از بيمه خبري نشد.
سرهنگ سيد محسن عرفاني افزود: کارشناسان پليس فتا بعد از شنيدن اظهارات شاکي بلافاصله اقدامات فني تخصصي خود را آغاز و پس از يک سري تحقيقات فني با استفاده از سرنخ‌هاي ديجيتالي به‌جا مانده متهم را شناسايي و در محل مخفيگاهش دستگير کردند.
وي خاطرنشان کرد: متهم 34 ساله بود پس از بازجويي‌هايي به‌عمل‌ آمده و اعتراف به جرم براي سير مراحل قانوني راهي دادسرا شد.
وي با اشاره به ادامه تحقيقات در خصوص اين پرونده کلاهبرداري به شهروندان توصيه کرد فريب تبليغات غيرمعمول افراد ناشناس نخوردند و هرگز رمز حساب عابر بانک خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن