تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروههای آموزشی مهم ترین نقش را در رشد و توسعه کیفیت آموزش برعهده دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش بجستان در جلسه سرگروههای آموزشی شهرستان: گروههای آموزشی مهم ترین نقش را در رشد و توسعه کیفیت آموزش برعهده دارد خبرگزاری پانا: جلسه سرگروههای آموزشی با موضوع بررسی فعالیت های گروههای آموزشی در شش ماهه اول سال تحصیلی 94-93 در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين ساعت 09:23

خبرگزاری پانا+روابط عمومی آموزش و پرورش بجستان

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ مدیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به اهیمت کار گروههای آموزشی گفت: امروزه در نظام تعلیم و تربیت نگاه به گروههای آموزشی تغییر کرده و مهم ترین وظیفه در عرصه آموزش بر عهده گروههای آموزشی می باشد.
 مهدی آقایی تجربه گردانی را یکی از اهداف مهم گروههای آموزشی دانست و بر لزوم ارتباط بیشتر سرگروههای آموزشی با معلمان تاکید نمود .
مدیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ارتباط مستمر با گروههای آموزشی استان گفت: خلاقیت و نوآوری در سرگروههای آموزشی لازمه ارتقاء آموزش خواهد بود ، که در این زمینه استفاده از فن آوری های روز دنیا مهم و ضروریست.
وی سرگروههای آموزشی را پل ارتباطی بین اداره و مدارس برشمرد و ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند اداره کل آموزش و پرروش استان در راه اندازی پارلمان های سه گانه اولیاء ، معلمان و دانش آموزان افزود : انتظار این است که معلمان و به ویژه سرگروههای آموزشی با حضور در پارلمان مجازی معلمان از این فرصت استفاده نموده و با بیان نقطه نظرات خود از تجربیات دیگر همکاران نیز استفاده نمایند.
آقایی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از ابتکار گروههای آموزشی جغرافیای شهرستان در راه اندازی اولین انجمن حامیان طبیعت شهرستان با محورمشارکت دانش آموزان در حفاظت از طبیعت با همکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ؛ تعامل سازنده گروههای آموزشی با ادارات و نهادها و مراکز دولتی و غیر دولتی را در کاربردی کردن علوم مهم برشمرد و نتیجه آنرا عمیق تر نمودن آموزش ها دانست.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن