تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815785774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هازارد: قهرمانی در مشت چلسی است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هازارد: قهرمانی در مشت چلسی است




بال کناری چلسی می‌گوید قهرمانی در مشت چلسی است و آبی‌های لندن باید خیلی زود قهرمانی را جشن بگیرند.





خبرگزاری ایسنا: چلسی پس از فتح جام اتحادیه می‌خواهد دومین جام فصل را نیز کسب کند. آنها با یک بازی کمتر و 7 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول در صدر جا خوش کرده‌اند و پس از برد برابر استوک سیتی باید خودشان را برای بازی با کوئینز پارک رنجرز آماده کنند.

ادن هازارد درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: به خودمان اطمینان داریم. در حال حاضر صدرنشین هستیم و هدفمان پیروزی در همه دیدارهای پیش رویمان است. می‌توانم بگویم که قهرمانی در مشت ماست و قصد داریم آن را در انتهای فصل به هواداران تقدیم کنیم.

این بازیکن بلژیکی ادامه داد: در نیمه اول بازی مقابل استوک فرصت‌های گل زیادی خلق کردیم. خیلی خوب فوتبال بازی کردیم اما فقط یک گل زدیم. در حالی که شایسته زدن دو یا سه گل بودیم. خوشحالم که در نیمه دوم با گل رمی تساوی را با برد عوض کردیم. او هر زمان که در زمین حضور دارد، گلزنی می کند و شایستگی‌های بسیاری دارد. مهم نیست که نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم. مهم این است که پیروز شدیم و وظیفه خودمان را به خوبی انجام دادیم.

هازارد درباره جدایی دی بروین گفت: او بازیکن برزرگی است. مورینیو تصمیم گرفت که او جدا شود و به او بازی نداد. جدایی او تصمیم من نبود اما این را می دانستم که او توانایی بازی در چلسی را دارد چون قابلیت‌های شگرفی دارد. فکر می کنم در چلسی نسبت به ولفسبورگ تحت فشار بیشتری باشید. دوست داشتم که در کنار او بازی کنم اما او به دنبال بازی کردن به عنوان بازیکن ثابت بود و آن را به دست آورد. شما می توانید این مورد را درباره کورتوا هم ببینید. جدایی او ناراحت کننده بود اما بدون شک او حرفه‌ای موفق خواهد داشت.

هازارد درباره خواست مورینیو از خود گفت: مورینیو از من خواست آمار گلزنی‌ام را بالا ببرم. خط حمله ما باید گل‌های بیشتری بزند و بیش از این‌ها پاسکاری کند. فکر می‌کنم آمار گلزنی‌ من برای این پایین است که در ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایم نیز تلاش می‌کنم و خطاهای زیادی روی من انجام می‌شود. ضربه‌های کاشته و پنالتی‌های زیادی را می‌توانم از بازیکنان حریف بگیرم. با این حال مورینیو از من خواسته است تا مانند مسی و رونالدو در هر مسابقه دو یا سه گل بزنم.

همچنین سزار آسپلیکوئتا با تمجید از هازارد گفت: وقتی از رونالدو و مسی صحبت می شود، از دو غول فعلی فوتبال صحبت می‌شود. ادن نیز بازیکن بزرگی است و جوان تر از آنهاست پس ظرفیت و جای بیشتری برای پیشرفت دارد. فکر می کنم که او در آینده می تواند توپ طلا را ببرد چون کیفیت لازم را دارد اما این را هم می دانم که او تمرکزش بیشتر بر روی عناوین تیمی است تا جوایز انفرادی. با تمام این اوصاف او کیفیت و توانایی لازم برای گرفتن این جایزه را در سال های آینده دارد.

ادن هازارد این فصل نامزد اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره است. او برای کسب این عنوان باید با نفراتی چون هری کین و داوید دخیا و آلکسیس سانچس و آگرو رقابت کند.







تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن