تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل کشور ما و خانواده‌هاي ما اشتغال جوانان و تحصيل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۷:۳۸ق.ظ)
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم: مشکل کشور ما و خانواده‌هاي ما اشتغال جوانان و تحصيل کرده است موج - معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم با بيان اينکه در استان مي‌توانيم ظرفيت سرمايه گذاري را افزايش دهيم گفت: مشکل کشور ما و خانواده‌هاي ما اشتغال جوانان و تحصيل کرده است و اگر همکاري نکنيم نمي‌توانيم پاسخگوي نسل فعلي و آينده باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم در جلسه شوراي اداري استان قم که در تالار معصوميه استانداري قم برگزار شد، با اشاره به اينکه اميدواريم مسائل مرتبط با سرمايه‌گذاري در استان قم در آينده حل شود، اظهار داشت: در سال گذشته از نظر اعتبار سال سختي داشتيم و در بحث هزينه‌هاي جاري بحث انقباظي بوده است.
وي با اشاره به اينکه بحث اقتصاد مقاومتي سر مشق برنامه‌هاي استان است، افزود: در بحث اعتبارات هزينه‌اي استان 60 ميليارد تومان به ما ابلاغ شد و در طول سال نيز 70 ميليارد تومان اعتبارات هزينه‌اي استان شده است.
سيد حسن رضوي با بيان اينکه در انتهاي سال گذشته با 9 ميليارد تومان کسري بودجه مواجه بوديم گفت: 3 و نيم ميليون تومان از اين کسري پرداخت نشد و دستگاه‌ها با اميد پرداخت اين کسري از بخش ساير بوده است.
وي افزود: بر اساس قانون بودجه 94 براي ما 70 ميليارد تومان اعتبارات هزينه در نظر گرفته شده است که اگر عدد عملکردي سالانه را در نظر بگيريم 7 درصد کاهش داشته است و اگر با بودجه مصوب سال گذشته مقايسه کنيم 11 درصد افزايش بودجه را داشته‌ايم.
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم خاطر نشان کرد: در سال جديد نيز مديريت انقباظي را داريم و مديران بايد اين موضوع را مد نظر قرار دهند.
وي گفت: در بحث تملک و دارايي مجموعا 250 ميليارد تومان بودجه ابلاغي داشته‌ايم که شامل تملک‌هاي ويژه استاني مي‌شود و از اين ميزان 71 درصد از خزانه پرداخت شده است.
رضوي تصريح کرد: کاهش قيمت نفت در سال گذشته سبب شد شرايط لازم براي ما محقق نشود و اميدواريم تا پايان فروردين حدود 76 درصد بودجه به ما تخصيص يابد.
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم عنوان کرد: در سال 92 نسبت به سال 93 اگر تخصيص به 76 درصد برسد براي پروژه‌هاي عمراني هزينه بيشتري را داشته‌ايم و در سال 94 نيز فعاليت عمراني نسبت به گذشته داراي 7 و نيم درصد رشد است.
وي با اشاره به اينکه دولت هدف خود را براي پايان پروژه‌هاي نيمه کاره تا سال 95 قرار داده است عنوان کرد: مديران استان پروژه‌هاي مهم‌تر و مفيد‌تر براي استان را در اولويت قرار دهند.
رضوي با اشاره به اينکه کيفيت انجام کار در معاونت عمراني بايد بر ساير عوامل برتري داشته باشد گفت: بايد به سمت خصوصي سازي حرکت کنيم و مي‌توانيم در همکاري با بنگاه‌هاي سرمايه گذاري خصوصي ارتباط بهتري داشته باشيم.
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم با بيان اينکه در استان مي‌توانيم ظرفيت سرمايه گذاري را افزايش دهيم افزود: مشکل کشور ما و خانواده‌هاي ما اشتغال جوانان و تحصيل کرده است و اگر همکاري نکنيم نمي‌توانيم پاسخگوي نسل فعلي و آينده باشيم.
وي با بيان اينکه در اين زمينه در سال 93 فعاليت‌هايي انجام شده است، افزود: ستاد سرمايه گذاري در سال گذشته انجام شده است و بايد به دنبال بهبود خروجي‌ها در سال جديد باشيم.
رضوي با اشاره به اينکه بانک‌ها محور اصلي سرمايه گذاري هستند، خاطر‌نشان کرد: با کاهش نرخ سود بانک‌ها کمک به اين بخش انجام مي‌شود.
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم گفت: استفاده از ظرفيت معدن در قم در سال جديد از برنامه‌هايي است که مي‌تواند جذب سرمايه گذار زيادي براي قم داشته باشد.
وي خاطرنشان کرد: فعال شدن شوراي اسلامي قمي‌هاي مقيم خارج از برنامه‌هاي ما است که با توجه به بودجه‌اي که به آن اختصاص داده شده است پيگيري مي‌شود.
رضوي عنوان کرد: آماده‌سازي زير ساخت‌ها براي سرمايه گذاري و در مباحث آماري در سال جديد به دنبال ايجاد خروجي براي برنامه‌هايي هستيم که در سال‌هاي گذشته بستر سازي لازم براي آن‌ها انجام شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن