تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: نظرات اسدی تاثیرگذار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشیان: نظرات اسدی تاثیرگذار نیست
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت گوی تازه علاوه بر اعلام نظر قطعی درباره اراده فدراسیون درباره ابقای کی روش تاکید می کند، نظرات دبیرکل فدراسیون نباید روی سرمربی تیم ملی تاثیر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، کفاشیان در مورد حملات اخیر کی روش به دبیرکل فدراسیون فوتبال و نبود واکنش از سوی وی و اینکه سخنان اسدی آنقدر سنگین بوده که کی روش تیم ملی را رها کند؟ گفت : این دلیلی نیست که دبیرکل قبلی تغییر کرده ، دبیرکل جدید نظرات خود را دارد، نظرات آنها تاثیر گذار روی این مساله نیست، در هر جایی هر فردی هم موافق دارد هم مخالف، نباید کی روش از این صحبت ها تاثیر بگیرد.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد میزان پرداخت قرار داد کی روش در صورت قطعی شدن رفتن وی اظهار داشت: اگر بخواهد برود تا جایی که کار کرده مبلغ دریافت می کند، البته این موضوع بستگی به نظر هیات رییسه دارد و مبلغ هنوز مشخص نشده است.

وی در باره جانشینی مایلی کهن و اینکه او از سوی وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد شده است، تاکید کرد: هیچ پیشنهادی از سوی این وزارتخانه تا کنون مطرح نشده، مایلی کهن هم مدیر فنی تیم امید است و کار خود را انجام می دهد.

رییس فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که عنوان می شود خواسته وزارت ورزش تغییرسرمربی تیم ملی است ؟ گفت : وزارت ورزش هیچگاه در تغییر سرمربی نظری نداده ، نه معاونت و نه خود وزارتخانه در این مورد دخالتی نمی کنند.

کفاشیان در مورد پرداخت مالیات کی روش و میزان آن گفت : مالیات وی باید از سوی فدراسیون پرداخت شود و از روز گذشته با بخش مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی وارد مذاکرات شده ایم تا میزان آن مشخص شود تا بتوانیم پرداخت کنیم، مالیات سال قبل پرداخت شده است.

رییس فدراسیون فوتبال نظر شخصی خود در مورد انتخاب مربیان داخلی به جانشینی کی روش و اینکه می توان دوباره برروی انتخاب آنها حساب باز کرد، گفت : این موضوع و اینکه سرمربی ایرانی باشد یا خارجی باید در جلسه فنی و توسعه مطرح شود و چون هنوز رفتن وی قطعی نیست، گزینه ای برای جایگزینی وی نیز مطرح نشده است. باید به مربیان داخلی هم اطمینان کرد، به آنها فضا بدهیم که خود را نشان دهند، نمی توان گفت چون چند بار نتیجه نگرفتند از آنها نمی توان استفاده کرد برخی مربیان خارجی هم اینگونه عمل کردند و نتیجه خوبی نگرفتند، معتقدم توسعه فوتبال با یک سرمربی نمی شود ، باید لیگ تقویت شود، دانش فنی سرمربیان باشگاهی افزایش یابد که حاصل کار تیم ملی از آب درآید، تنها یک سرمربی نمی تواند تاثیری بر توسعه فوتبال داشته باشد.

کفاشیان در مورد مذاکره کی روش با قطر نیز گفت : در این زمینه چیزی نشنیده ام .


1394/01/16 17:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن