تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805473332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی: قرار من و استقلال‌خوزستان قهرمانی نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ویسی: قرار من و استقلال‌خوزستان قهرمانی نبود
سرمربی استقلال‌خوزستان از عملکرد تیمش برابر تراکتورسازی بی نهایت ناراحت است اما این دلیل نمی‌شود که پاسخ منتقدانش را ندهد.

ویسی به "ورزش سه" می‌ گوید که قرار نبود این تیم قهرمان لیگ‌برتر شود که حالا همه شمشیر را برای او و تیمش از رو بسته اند.

اصلا انتظار این شکست را نداشتم
به هیچ عنوان انتظار شکست با این نتیجه را نداشتم چون ما در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده بودیم. اما به هر حال فوتبال است و همانطور که ما صبایی را می‌ بریم که هفته بعد سپاهان را شکست می‌ دهد، یک بازی هم بازی آنطور که ما می‌ خواهیم پیش نمی‌ رود.

تونی راست می‌گوید
من به تیم تراکتورسازی و البته مربی با دانشش تبریک می‌گویم و البته حرف های تونی اولیویرا را تایید می‌کنم. ما در بازی با تراکتورسازی افتضاح بودیم و می‌توانستیم حتی 6 گل از تراکتورسازی دریافت کنیم. خودم قبول دارم که تیم ما در بازی این هفته شرایط خوبی نداشت و باید تلاش کنیم که اوضاع تیم را رو به راه کنیم.

مگر قرار بود قهرمان شویم؟!
دلیل این همه اعتراض را نمی‌فهمم؛ سوال من این است مگر قرار بوده ما قهرمان شویم که حالا همه از نتایج تیم ما تعجب می‌کند. ما از اول فصل در همین رتبه ها بودیم و فصل قبل هم شرایطمان به همین شکل بود. 4، 5 تیم هستند که برای قهرمانی می‌ جنگند و همین تعداد تیم برای ماندن در لیگ‌برتر. ما هم یکی از آن تیم ها هستیم و از اول هم مدیران تیم ماندن در لیگ‌برتر را از من خواسته بودند.

چرا باید اخراج شوم؟
مربی ای باید اخراج شود که قول قهرمانی داده باشد و حالا شرایط تیمش خوب نباشد. اما ما که این شرایط را نداشتیم. ما از روز اول هم گفته بودیم تیم در لیگ‌برتر می‌ ماند که مطمئن باشید همین اتفاق هم خواهد افتاد. بروید بپرسید که مدیران تیم اول فصل از من چه چیزی خواسته بودند.

شرایط گرفتن سهمیه آسیایی
اگر فردا به من بگویند که تیم را آسیایی کنم من بلافاصله می‌گویم 3بازیکن ملی‌پوش، 3بازیکن تیم المپیک و البته 4 بازیکن تاپ فوتبال ایران. این بازیکنان را به من بدهند و بعدا بگویند که چرا سهمیه آسیایی نگرفته ام ولی با این تیم استقلال‌خوزستان هیچ کس از من انتظار قهرمانی ندارد که حالا عده ای علیه ما مصاحبه می‌کنند.

چرا از طرفداران دورتموند یاد نمی‌گیرید؟
من فکر می‌ کنم طرفداران فوتبال ایران حالا در هر باشگاهی باید طرفداران دورتموند را الگوی خود قرار دهند. دورتموند نیم فصل اول در رتبه هجدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و جالب اینکه تماشاگران این تیم کمتر که نشدند هیچ، بیشتر هم شدند. سوال من این است اگر اوضاع تیم خوب باشد می‌ خواهم طرفداران نباشند. اما حالا که حال ما خوب نیست دوست داریم طرفداران از ما حمایت کنند که متاسفانه این کار را نمی‌ کنند.

طرفداران ما فامیل های ما هستند
ما کلا 10 طرفدار داریم که در بازی های ما به استادیوم می‌ آیند که آنها هم فامیل های من و سایر بازیکنان هستند. وقتی به شهر اهواز می‌ روم خیلی از مردم می‌ گویند که ما طرفداران استقلال‌خوزستان هستیم. اما متاسفانه طرفداران ما همان 10 یا حداکثر 30 نفری هستند که همه آنها فامیل های ما هستند و به استادیوم می‌ آیند.

چرا فرکی و قلعه‌نویی باید فحش بخورند؟
اصلا من و استقلال‌خوزستان را ول کنید، چرا مربیانی مثل حسین فرکی و امیر قلعه‌نویی که تا همین چند وقت پیش گزینه اصلی سرمربیگری تیم‌ملی بودند، باید فحش بخورند؟ این چیزهایی است که فوتبال ما را نابود کرده است. من فکر می‌ کنم این فرهنگ باید در فوتبال ما عوض شود.

منتقدان دوستان من نیستند
کسانی که انتقاد می‌کنند، دوستان من نیستند و نمی‌ خواهند استقلال‌خوزستان پیشرف کند. آنها به فکر منافع خودشان هستند و انتقادهایی که مطرح می‌ کنند، خنده دار است. ما باید بهتراز این نتیجه بگیریم ولی فراموش نکنید بهترین رتبه برای استقلال‌خوزستان رتبه های نهم تا یازدهم است و ما الان خیلی عقب نیستیم. طوری با ما رفتار می‌کنند که انگار باید تیم را قهرمان می‌ کردیم و نتوانستیم این کار را بکنیم.

پاسخ ویسی به رادیو خوزستان
بعد از شکست برابر تراکتور داشتم رادیو خوزستان را گوش می‌ کردم و در آنجا کارشناس برنامه می‌ گفت که ویسی تیم را رها کرده و به اتریش رفته و به همین دلیل این تیم برابر تراکتور شکست خورده است. من یک صحبت می‌ کنم می‌ گویم که اولا در سه جلسه ای که من در تمرین استقلال‌خوزستان حضور نداشتم، دو جلسه کار با وزنه بود که هیچ وقت در این تمرین ها حضور پیدا نمی‌کنم و نکته دوم هم این است که آیا فرکی یا قلعه‌نویی که شکست خوردند هم بالای سر تیم هایشان نبودند؟ این انتقادهایی است که می‌ خواهند با آن من را جلوی مردم خراب کنند.


1394/01/16 17:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن