تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819331659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردان: سال آینده هم در سپاهان می مانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گردان: سال آینده هم در سپاهان می مانم
شهاب گردان برای دومین در چند بازی گذشته جایگزین رحمان احمدی شد که به دلیل لمس توپ در پشت محوطه جریمه از داور بازی سپاهان و صبا کارت قرمز گرفت.

گردان که در پایان بازی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت در خصوص این بازی و شرایط خودش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

تمام اتفاقات به ضرر ما بود
متاسفانه بازی را باختیم اما فرصت خوبی بود تا فاصله مان را با صدر جدول کم کنیم . بازی را خوب شروع کردیم اما بدشانسی آوردیم و کاپیتان مان هادی عقیلی مصدوم شد و در نیمه اول فرصت های صد در صد گلزنی داشتیم که گل نشدن شان خیلی عجیب بود و دروازه بان شان خوب کار کرد. نیمه دوم هم خوب کار کردیم اما آقای احمدی اخراج شدند و یک تعویض اجباری انجام دادیم. اواخر بازی هم فرصت گلزنی داشتیم اما تمام اتفاقات به ضرر ما بود.

سال آینده هم با سپاهان قرارداد دارم
من در مورد این بازی صحبت می کنم و در مورد بازی های گذشته فعلا حرفی نمی زنم.من آماده بودم که وارد زمین شوم اما باید تعویض نوشته می شد و به همین خاطر طول کشید که وارد زمین شومو البته من به عنوان جایگزین به زمین رفتم و با وجود اینکه باختیم اما فکر کنم بد کار نکردم. ما حتی زمانی که 10 نفره بودیم در ضد حملات موقعیت خطرناکی داشتیم اما صبا خوش شانس تر بود. من بازیکن سپاهان هستم و سال آینده هم با این تیم قرارداد دارم و می خواهم با این تیم در لیگ برتر ادامه دهم و توجهی به مسائل دیگر ندارم.

برنامه های فرکی بهم ریخت
بنده خدا آقای فرکی در این بازی بد آورد.ایشان برای استفاده از شیمبا، محرم نویدکیا و سوکای که روی نیمکت نشسته بودند، برنامه داشت اما متاسفانه دو تعویض اجباری داشتیم که برنامه های سرمربی را بهم ریخت. در ادامه بازی دروازه بان و مدافعان صبا خوب کار کردند.

نتایج تیم های دیگر به دردمان نمی خورد
در حال حاضر کارمان خیلی سخت شده و ما نباید امتیازات و چیزی که در مشت خودمان است را از دست بدهیم. تا خودمان نتیجه نگیریم ، نتایجی که تیم های دیگر بالای جدول گرفتند به درد ما نمی خورد. بازی با تراکتور در اصفهان است و باید امتیاز این بازی را بگیریم و کارمان را درست انجام دهیم. حداقل برای کسب سهمیه باید تمام تلاش مان را بکنیم تا هواداران راضی باشند.


1394/01/16 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن