تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزنی مسئولان تراکتورسازی برای بازی سربازها |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رایزنی مسئولان تراکتورسازی برای بازی سربازها
کد خبر: ۴۸۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ - 05 April 2015


مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای صدور مجوز بازی بازیکنان سرباز خود در دیدار مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رایزنی‌ می‌کنند.


تراکتورسازی در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.


به گزارش فارس، با توجه به اینکه فولاد خوزستان در دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست مجوز بازی چهار بازیکن سرباز را دریافت کند و مسئولان مربوطه اعلام کردند مجوز این بازیکنان به خاطر درخواست استاندار خوزستان صادر شده است، مسئولان تراکتورسازی با توجه به شرایط حساس تیمشان برای استفاده از بازیکنان سرباز در حال رایزنی هستند.


مسئولان باشگاه تراکتورسازی و استاندار آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای با توجه به حساسیت دیدار مقابل الاهلی عربستان و اینکه تراکتورسازی نماینده فوتبال ایران در آسیا است خواستار استفاده از این بازیکنان در دیدار با الاهلی شدند.


شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی و سینا عشوری بازیکنان سربازی هستند که بعد از مشکل کارت پایان خدمتشان به عضویت تراکتورسازی در آمدند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن