تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهداران در ايام نوروز ۳۹۰ انسداد مقطعي راه‌ها را بازگشايي کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
راهداران در ايام نوروز ۳۹۰ انسداد مقطعي راه‌ها را بازگشايي کردند موج - مديركل دفتر تجهيز ماشين آلات و راهدارخانه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي از بارش برف و باران در ۲۱ استان کشور در ايام نوروز خبر داد و گفت: ۳۹۰ مورد انسداد مقطعي به وجود آمد که بلافاصله راهداران وارد عمل شدند و مسيرها را باز کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ناوي، مديركل دفتر تجهيز ماشين آلات و راهدارخانه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، درباره عملکرد راهداران در ايام طرح نوروزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردين امسال ۱۲ هزار و ۸۰۰ راهدار و ۷ هزار دستگاه ماشين‌آلات در قالب ۱۴۰۰ اکيپ راهداري آماده‌باش بودند و در صورت لزوم به مسافران نوروزي خدمات‌رساني کردند.
وي افزود: ۷۰۰ اکيپ امدادي نيز در راه‌هاي شرياني و پرتردد به خودروهاي در راه مانده خدمات دادند يا آنها را براي رفع نقص به نزديک‌ترين تعميرگاه منتقل کردند.
مديركل دفتر تجهيز ماشين آلات و راهدارخانه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با اشاره به ۱۶۰۰ گشت شبانه‌روزي راهداران در ايام اجراي طرح نوروزي ادامه داد: هزار و ۱۰۳ محور آزادراهي، بزرگراهي، راه اصلي و فرعي به طول ۹۴ هزار کيلومتر تحت پوشش خدمات نوروزي راهداري قرار داشتند.
وي با بيان اينکه ۶۰۹ راهدارخانه سيار و ثابت آمادگي پذيرش مسافران نوروزي را به علت انسداد مقطعي راه‌ها، نقص فني خودرو يا رفع خستگي رانندگان داشتند، افزود: از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردين امسال در ۲۱ استان بارش برف و باران اتفاق افتاد که ۳۹۰ مورد انسداد مقطعي به علت ريزش کوه، برف، سيل، باران شديد و مه‌گرفتگي به وجود آمد که بلافاصله راهداران وارد عمل شدند و مسيرها را باز کردند، از اين ميزان انسداد مقطعي ۸۵ مورد مربوط به ريزش کوه و ۹۲ مورد به علت بارش برف بود.
ناوي يادآور شد: بيشترين ريزش کوه در محور هراز، چالوس و لواسان و بيشترين انسداد مقطعي به علت بارش برف در استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، چالوس و هراز گزارش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن