تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 12 مرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809166259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرداني: تهمت به کي روش فوتبال ايران را زير سوال مي برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۲۰:۱ب.ظ)
اميدوارم حاشيه سازان دست از سر تيم ملي بردارند گرداني: تهمت به کي روش فوتبال ايران را زير سوال مي برد موج - مدافع تراکتورسازي گفت: صحبت هاي مطرح شده درباره کي روش اصلا صحيح نيست و فوتبال ايران را زير سوال خواهد برد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، در روزي که نفت تهران توانست با يک گل آنهم در دقايق پاياني داربي نفتي ها را به نفع خودش به پايان برساند، تراکتورسازي هم در تبريز بازهم پا پس نکشيد و با گلباران استقلال صنعتي همچنان خودش را در کورس قهرماني حفظ کرد. حبيب گرداني با اشاره به اين بازي گفت: بازي خيلي خوبي بود و تراکتور در اين بازي نشان داد که شايسته پيروزي است. تراکتور در اين بازي توانست با ارايه يک بازي خوبي به يک 3 امتياز دلچسب برسد تا علاوه بر حفظ خودش در کورس قهرماني بتواند با روحيه اي خوب آماده بازي در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي شود. هرچند که در اين بازي من به خاطر دو اخطاره بودن نمي توانم تيم را همراهي کنم.
وي درباره اينكه تراكتور در نيمه دوم بازي بهتري به نمايش گذاشت، تصريح كرد:‌ اين طبيعي بود که بعد از چندين روز تعطيلي بچه ها بدن هاي شان کمي دير باز شود. اين مساله و همچنين صحبت هاي کادرفني باعث شد تا در نيمه دوم بچه ها سرحال تر بازي کنند و در اين بازي که براي ما مثل بقيه بازي ها حکم فينال را داشت به برتري برسند. اميدوارم اين روند را در آسيا هم ادامه دهيم و با دعا و حضور هواداران در ورزشگاه بتوانيم دل آنها را شاد کرده و در ليگ قهرمانان هم در کورس باقي بمانيم.

مدافع تراكتورسازي معتقد است اين پيروزي روحيه تيم را در آستانه بازي آسيايي مقابل الاهلي بالا برده است: ما به خاطر اشتباهات بچه گانه خودمان به الاهلي باختيم وگرنه آنها اصلا تيمي در حد تراکتورسازي نبودند. شما شک نکنيد اگر ما بازي اي که در نيمه دوم مقابل استقلال صنعتي انجام داديم برابر حريف آسيايي خودمان انجام دهيم به راحتي آنها را با شکست از تبريز بدرقه خواهيم کرد و با 3 امتياز اين بازي در کورس باقي مي مانيم.
حبيب گرداني ادامه داد:‌ با توجه به فشردگي بازي ها حفظ اين شرايط سخت است و ما بعد از الاهلي يک جدال سرنوشت ساز در اصفهان برابر سپاهان داريم. اين را قبول دارم که هر 4 روز بازي کردن سخت است اما تيم بايد تمرکز داشته باشد تا بتواند به اين روند ادامه دهد. با اين حال اين مي طلبد تا همه مسئولان باشگاه و شهر تبريز به فکر اين تيم باشند و تراکتورسازي را که يک نعمت براي اين شهر است از همه لحاظ حمايت کنند. همانطور که گفتيد ما يک جدال سرنوشت ساز برابر سپاهان داريم که در يک قدمي ما در جدول قرار دارد ما اگر اين تيم را ببريم گام بلندي را در رسيدن به مقام قهرماني برداشته ايم.

اردوي خوب تيم ملي در اتريش ديگر موضوعي است كه گرداني با اشاره به آن تصريح كرد:‌ من قبلا هم در اردوهاي تيم ملي حضور داشتم اما اين اولين اردوي خارجي من با تيم ملي بود. خدا را شکر اگر از حق نگذريم اردوي خوبي بود و توانستيم بازي هاي خوبي با تيم هاي بزرگي انجام دهيم. ما بايد قدر اين تيم ملي را بدانيم چون پيراهن اين تيم متعلق به شخص نيست و براي ايران است و به همين خاطر نبايد اينقدر چوب لاي چرخ آن بگذاريم.
وي ادامه داد: ببينيد من 3 اردو توسط کي روش دعوت شدم و در هيچکدام هم براي تيم ملي بازي نکردم اما خدا شاهد است تيم ملي خوبي داريم و حيف است که اين روند موفق را از بين ببريم. کي روش نشان داده کارش را بلد است و بايد او را حفظ کنيم. ديديد که ما مقابل شيلي و سوئد چه بازي خوبي را ارايه داديم. شک نکنيد حفظ کي روش به رشد فوتبال ايران و در ادامه رشد فوتبال باشگاهي ما بسيار کمک خواهد کرد.

مدافع تراكتورسازي در واكنش به اين مساله كه چرا حالا كه دعوت شده از كي‌روش مثل قبل انتقاد نمي‌كند، اظهار كرد:‌ من بعد از آن مصاحبه بارها هم از کي روش و هم از مهرداد پولادي عذرخواهي کرده ام. من در ان مقطع عصباني بودم و حرفي را زدم. مهرداد بازيکن بزرگي براي فوتبال ايران و تيم ملي است و اميدوارم هرچه زودتر مساله سربازي او حل شده و به تيم ملي برگردد.
گرداني سپس به مبحث راه افتاده برسر دلالي كي‌روش پرداخت و ضمن بي اساس خواندن اين ادعا افزود: اصلا اين حرف ها به شخصيت کي روش نمي خورد. او هرچه باشد داراي اسم و رسمي در فوتبال اروپا و جهان است و امکان ندارد بخواهد به خاطر پول به اين راحتي کارنامه خودش را خدشه دار کند. من چنين چيزي نه در تيم ملي ديده ام و نه شنيده ام که بازيکني با پرداخت پول به تيم ملي دعوت شده باشد.
وي ادامه داد: کي روش در تمام اردوها رفتار متوازني با همه بازيکنان دارد و هيچگاه به يک بازيکن نسبت به ديگري اهميت يا توجه بيشتري نمي کند و همه را يکجور مي بيند. اميدوارم اين حرف ها و اين حاشيه سازي ها از سوي برخي که منافع شان در خطر است يا به دنبال خواسته هاي خود هستند تمام شود و ديگر تا اين حد شخصيت فوتبال ايران را زير سوال نبرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن