تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق شعار سال در سايه همت و مجاهدت مديران محقق خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳ب.ظ)
مدير کل بازرسي استانداري لرستان : تحقق شعار سال در سايه همت و مجاهدت مديران محقق خواهد شد موج - مدير کل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري لرستان گفت: تحقق شعار سال در سايه همت و مجاهدت مديران دستگاه هاي اجرايي محقق خواهد شد.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، مهران علي پناه مدير کل بازرسي و عملکرد استانداري لرستان در جلسه شوراي اداري اظهار کرد: از همه دستگاهها و مديران ستادي و فرمانداران رضايت کامل داريم اما براي رسيدن به نقطه مطلوب مشکلاتي داريم.
وي افزود: در سال گذشته به دستگاههاي اجرايي نامه ارسال شد که برنامه هاي اجرايي و عملياتي در راستاي اقتصاد مقاومتي برگزار کنند، و رونوشت آن را به بازرسي استانداري ارسال کنند.
وي اضافه کرد: در 80 درصد دستگاههاي اجرايي هيچگونه برنامه اي وجود نداشت و 20 درصدي هم که وجود داشت هيچگونه برنامه اي در راستاي اقتصاد مقاومتي وجود نداشت.
وي ادامه داد: از دستگاههاي اجرايي استان انتظار داريم که در راستاي تحقق شعار مقام معظم رهبري اهتمام ويژه اي داشته باشند.
علي پناه با بيان اينکه در سال 93 هر ماه 33 تيم از دستگاههاي اجرايي بازرسي کردند ادامه داد: در سه ماهه اول سال 93 ملاقات هاي مردمي به خوبي انجام نشده است، اما در سه ماهه پاياني سال 93 ملاقات هاي عمومي به خوبي انجام شد.
مدير کل بازرسي و عملکرد استانداري لرستان گفت: از مديران دستگاههاي اجرايي استان انتظار داريم در سال دولت، ملت، همدلي، همزباني ملاقاتهاي عمومي را افزايش دهند.
وي افزود: تحقق شعار سال در سايه همت و مجاهدت مديران دستگاه هاي اجرايي محقق خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن