تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805482279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 14 درصدی ماموریت‌های اورژانس فارس در نوروز 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مركز فوریت‌های پزشكی استان فارس اعلام کرد: رشد 14 درصدی ماموریت‌های اورژانس فارس در نوروز 94 خبرگزاری پانا: رئیس مركز فوریت‌های پزشكی استان فارس گفت: در نوروز امسال و در مقایسه با سال گذشته، شاهد رشد 14 درصدی در تعداد كل ماموریت‌های انجام شده توسط اورژانس در سطح استان فارس بودیم.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين ساعت 11:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دكترمحمدرضا عالی‌منش در جمع خبرنگاران گفت: نوروز امسال اورژانس فارس جمعا 16 هزار و 500 ماموریت را انجام داد. وی با بیان اینكه تنها 2 هزار ماموریت از جمع كل ماموریت‌ها مربوط به تصادف‌ها بوده است، گفت: در مقایسه آماری تصادفات شاهد كاهش 15 درصدی در تعداد و كاهش 11 درصدی در تعداد مصدومان نسبت به سال 93 هستیم. این مقام مسئول با یادآوری اینكه در نوروز 94 اورژانس 115 استان فارس با 157 پایگاه عملیاتی شهری و جاده‌ای، به فعالیت تمام وقت مشغول بود، خاطرنشان كرد: براساس آمار تحلیل شده، پرحادثه‌ترین محور در استان فارس، محور شیراز-اصفهان بود و محورهای شیراز- فسا - بندرعباس و شیراز- کازرون - بوشهر در رده‌های بعدی به‌لحاظ بیشترین تعداد تصادف و بیشترین تعداد مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی قرار گرفته‌اند. وی در عین‌حال گفت: البته محور شیراز- فسا – بندرعباس، شیراز- کازرون - بوشهر و شیراز- جم – عسلویه به لحاظ تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیكی در رده‌های اول تا سوم قرار دارد. عالی‌منش با بیان اینكه امسال شاهد كاهش قابل توجه تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث جاده‌ای در محور شیراز- اصفهان بودیم، گفت: در روز 13 فروردین،‌ اورژانس فارس با انجام 1 هزار و 342 ماموریت، بیشترین تعداد ماموریت را در ایام نوروز انجام داد. وی با بیان اینكه روز 13 فروردین رشد 50 درصدی در تعداد ماموریت‌ها را به نسبت سال 93 داشتیم، گفت: علی‌رغم این افزایش، شاهد كاهش 5 درصدی تصادفات و كاهش 19 درصدی مصدومان و كاهش 60 درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در استان فارس بودیم. رئیس مركز اورژانس استان فارس با اشاره به راه‌اندازی 5 ایستگاه سلامت و 11 کمپ جاده‌ای با هدف ارائه خدمات رایگان امدادی و درمانی به مسافران در سطح استان، گفت: این واحدها در طول تعطیلات 5 هزار مراجعه كننده داشت كه رشد 22 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. عالی‌منش گفت: واحدEOC (مركز كنترل عملیات‌های فوریتی) این مرکز در استان در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی فعالیت داشت و 94 حادثه ویژه را پوشش داد كه از این تعداد 49 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 45 مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. رئیس مركز مدیریت فوریت‌های پزشكی استان فارس گفت: این حوادث 436 نفر مصدوم همراه بود كه 55 نفر از آنان فوت شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن