تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد:تیم مذاکره کننده ایران کار سختی در برابر شش کشور مدعی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شهرکرد:تیم مذاکره کننده ایران کار سختی در برابر شش کشور مدعی داشت شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:تیم مذاکره کننده ایران ،کار سختی در برابر وزرای خارجی شش کشور مدعی داشت.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمد علی نکونام،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افزود:با توجه به طولانی شدن مذاکرات ،باید به تیم ایرانی خسته نباشید گفت ،چرا که کار سختی در برابر شش کشور مدعی در این مذاکرات داشت و در این زمینه چانه زدن، کار آسانی نیست.
وی با اشاره به این که دشمن هیچ گاه قابل اعتماده نبوده،تاکید کرد:در توافقنامه نهایی باید منافع و دستاوردهای عظیم هسته ای ایران مورد تاکید قرار گیرد.
نکونام،با اشاره به فرارسیدن بیستم فروردین ماه روز صنعت هسته ای در ایران افزود:ایران در شرایطی به دانش هسته ای صلح آمیز دستیافت که دشمن تحریم های خود را تشدید کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد پفت:ایران با وجود این تحریم های گسترده ، در زمینه دانش هسته ای به دستاوردهای مهمی رسید،به گونه ای که غنی سازی اورانیوم تا 20 درصد برای نیازهای داخلی و تولید 20هزار سانتیریفوژ برای کاربرد صنعتی از سوی دانشمندان ایرانی صورت گرفت.
نکونام یادآور شد:رییس جمهوری آمریکا اعتراف کرد که با تهدید و تحریم نمی شود ،ایران را از پیشرفت و دستیابی به دانش
هسته ای بازداشت و گزینه های نظامی نیز نمی تواند جلو ایران را بگیرد،به همین دلیل تحریم ها را تشدید کرد که در این راه کشورهای غربی نیز موفق نبودند.
به گفته وی،تشدید تحریم ها نیز نتوانست شتاب دستاوردهای هسته ای ایران را کمرنگ کند و در نتیجه تحریم کنندگان ایران راه مذاکره را پیش گرفتند.
وی افزود:مقام معظم رهبری نیز بارها فرمودند که با اصل مذاکره موافق هستند و ایشان بارها فرمودند که دشمن قابل اعتماد نیست و هدف دشمن، صنعت هسته ای ایران نیست بلکه دشمن با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد.
نکونام یادآور شد:مردم درباره بیانیه گروه پنج به اضافه یک، قضاوت خواهند کرد و نباید این توافقنامه دو مرحله ای باشد و باید تمامی تحریم ها برداشته شود.
به گفته وی،آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها بر قانونی بودن دستاوردهای هسته ای ایران تاکید کرد،اما این آژانس در اختیار کشورهای غربی است.
وی گفت:اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابل با تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است و مسوولان باید نگاهی جدی به اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به بیستم فروردین سالروز شهادت مرتضی آوینی و هفته هنر اسلامی اشاره کرد و گفت:تمامی هنرها در کشور باید اسلامی باشد و به واسطه هنر اسلامی ،ارزش های انقلاب را به نسل ها انتقال داد.
نکونام یادآور شد:هر کس می تواند، باید با استفاده از ظرفیت هنر، نسبت به حفظ ارزشهای اسلامی گام بردارد.
وی،به سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها نیز اشاره کرد و گفت:این بانو ،اسوه ولایت مداری است و مادران شهید نیز با الگو گیری از این بانوی گرامی ،در راه اسلام ناب محمدی گام برداشته اند.
نکونام تاکید کرد:مادران شهدا ،با تربیت فرزندان ایثارگر خویش به وظیفه بزرگ خود عمل کردند و امید است این مادران الگوی دختران جامعه باشند.
به گزارش ایرنا،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرهای مختلف ،فرارسیدن بیستم فروردین روز صنعت هسته ای و روز هنر اسلامی را گرامی داشتند.
2097



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن