تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799440444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان: ایران در مذاکرات حق غنی‌سازی خود‎ را تثبیت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:
ایران در مذاکرات حق غنی‌سازی خود‎ را تثبیت کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ایران در این مذاکرات به‌عنوان یک قدرت، حق غنی‌سازی خود‎ را تثبیت کرد.

خبرگزاری فارس: ایران در مذاکرات حق غنی‌سازی خود‎ را تثبیت کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به نزدیکی به میلاد با برکت حضرت زهرا(س) با اشاره به سالروز وفات یکی از بانوان تاریخ اظهار داشت: حضرت ام‎البنین مادر و همسر شهید بودند که این روز به‌عنوان روز تکریم همسران و مادران شهدا نام‌گذاری شده است.

وی نقش همسران و مادران شهدا را تأثیرگذار دانست و افزود: محبتی که مادر به فرزندان خود دارد در وجود هیچ‌کس وجود ندارد. خطیب جمعه زنجان گفت: در دامن مادران پاک و مؤمن فرزندان حضرت روح‎الله، مؤمن و عاشقان سیدالشهدا(ع) در دوران انقلاب و دفاع مقدس سینه خود را سپر کرده در مقابل دشمنان حماسه، عزت آفریدند. نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز قدرت و صلابت جامعه اسلامی در مقابل ابرقدرت‌ها به برکت خون شهدایی است که مادران فرزندان خود را به جبهه‎های حق علیه باطل رفتند، افزود: همسران شهدا و جانبازان بزرگ‌ترین جهاد را انجام دادند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جانبازان با صلابت در میدان حضور دارند، خاطرنشان کرد: بسیاری از جانبازان با تأسی به ام‎البنین(س) دوران سخت جانبازی را طی می‎کنند. وی پیام سال مقام معظم رهبری را نقشه راه عنوان کرد و گفت: باید شعار سال تبیین، تفسیر و تحلیل شود و به‌عنوان نقشه راه به این شعار عمل شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه شعار سال برای عمل از سوی دولت و ملت است، تصریح کرد: مذاکرات مشخص کرد که مقام معظم رهبری شعار سال را با چه هدفی انتخاب کرده‎اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مذاکرات همواره برد- برد است و طرفین تلاش می‎کنند تا امتیازات بیشتری به دست آورند، گفت: شعار سال برای مقابله با توطئه‎های دشمنان نقش کلیدی دارد، چرا که باید در مقابل دشمن همدل، هم‌زبان و یک‌کاسه بود. آیت‌الله خاتمی با اشاره به دیدگاه‎های مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال گفت: دولت کارگزار ملت و ملت کارفرمای دولت است و هرچه همکاری و صمیمیت بین دولت و ملت بیشتر باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت. وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری منتقدان دولت همواره در همه دوره‌ها وجود داشته است، افزود: انتقادها باید در چارچوب منطقی باشد، تذکر دادن اشکال ندارد، اما تذکر طوری عنوان شود که اعتماد عمومی را سلب نکند. خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه امیدوارم هم دولت و ملت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را شنیده به آن عمل کنند، افزود: حضور قدرتمند ایران در مذاکرات مثال‌زدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مواضع ایران با تدابیر رهبری در مذاکرات پایدار بود، افزود: پای مذاکره‎کنندگان با ایران در برنامه‎های هسته‎ای لرزان بود.

آیت‎الله خاتمی پذیرش مذاکرات را بزرگ‌ترین موفقیت برای نظام اسلامی از دیدگاه برخی روزنامه‎های آمریکایی عنوان کرد و افزود: ایران در این مذاکرات به‌عنوان یک قدرت، حق غنی‌سازی خود‎ را تثبیت کرد.

وی با بیان اینکه فتوای مقام معظم رهبری مهم‎ترین مسئله بود، افزود: تاریخ انقضای برگه گزینه روی میز اوباما خیلی وقت است به پایان رسیده است.

خطیب جمعه زنجان گفت: باید اوباما به گزینه‎های روی میز ملت ایران نیز نگاه کند، چرا که گزینه‎های روی میز ملت ایران تأثیرگذارتر است. آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) روشنایی و میوه قلب پیامبر اکرم و فرزندان این حضرت ثمره و میوه قلب آن حضرت بودند، یادآور شد: هر کس حضرت زهرا(ع) را الگوی خود قرار دهد، اهل نجات است.
انتهای پیام/73003/ب30

94/01/14 - 14:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن