تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803270987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معینی: مقابل عربستان آمادگی ذهنی نداشتیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معینی: مقابل عربستان آمادگی ذهنی نداشتیم
کد خبر: ۴۸۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ - 03 April 2015


سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران گفت: در دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عربستان از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را نداشتیم.


فریدون معینی در رابطه با صعود تیم ملی امید ایران به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 گفت: عملکرد تیم ما در مجموع خوب بود و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما باید روی بازی‌های حساس بیشتر کار کنیم در حالی که می‌توانستیم عربستان را شکست دهیم مقابل این تیم نتیجه را واگذار کردیم و متاسفانه مهم‌ترین دلیل باخت هم عدم آمادگی ذهنی تیم بود. توان تیمی ما خیلی بالاتر از عربستان بود.


به گزارش فارس، وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها دلیل شکست ایران مقابل عربستان را فرصت کم کادر فنی برای آماده کردن تیم می‌دانند خاطرنشان کرد: فوتبال امروز با شرایطی که در گذشته داشت کاملا فرق کرده است آمادگی بازیکنان در گذشته به شکل امروزی نبود و وضعیت کاملا فرق داشت. مربیان حال حاضر فوتبال باید از لحاظ مدیریت توانایی زیادی داشته باشند حتی در بازه زمانی کمتر از این هم می‌توانیم تیم را به بهترین شکل آماده کنیم و این دلیل نمی‌تواند قانع‌کننده باشد. بهتر است در آینده بیشتر کار کنیم و همبستگی، روحیه تیمی و آمادگی ذهنی که بخش مهمی از فوتبال است را بالا ببریم.


سرپرست کمیته جوانان در ادامه تصریح کرد: بازیکنان ما از لحاظ سبک بازی خوب هستند ولی از لحاظ تمرکز دچار مشکل شده‌اند. تمرکز روی عدم اشتباه نکته بسیار مهمی در فوتبال است. متاسفانه ما در این مسئله دچار مشکل شدیم و نتیجه را به عربستان واگذار کردیم.


معینی در رابطه با اینکه آیا عملکرد تیم ملی امید در این مرحله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد گفت: وضعیت تیم ملی امید در کمیته فنی بررسی می‌شود و این اتفاقی است که همواره می‌افتد و مربوط به قبل یا بعد از برگزاری یک تورنمنت نیست. روال همیشگی ما چه در موقع موفقیت و چه در زمان ناکامی هماهنگی و بررسی وضعیت تیم است تا بتوانیم در جاهایی که لازم است مشاوره بدهیم و با یک هماهنگی کلی کار را پیش ببریم. بدون شک این مسئله هم مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف ما این است که از رده سنی زیر 14 سال و تا زمانی که بازیکنان پله پله بالا می‌آیند یک هماهنگی بین تمامی تیم‌هایمان از لحاظ ذهنی به وجود بیاوریم تا در آینده دچار مشکل نشویم.


وی در پاسخ به این سوال که علی کفاشیان بعد از دیدار مقابل عربستان به شدت از کادر فنی تیم ملی امید حمایت کرد و آیا کمیته فنی هم از کادر فنی حمایت خواهد کرد گفت: حمایت مسئله بسیار مهمی برای پیشبرد کارها است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که تغییرات همیشه خوب نیست مگر اینکه وضعیت به شکلی شود که ما نیاز به انجام این کار داشته باشیم. به طور مثال در زمان حضور نلووینگادا با بررسی‌های دقیقی که صورت گرفت تصمیم بر این شد که تغییراتی به وجود بیاوریم تا تیم با یک آمادگی ذهنی آماده مسابقات شوند.


سرپرست کمیته فنی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ما باید از لحاظ ذهنی به شرایط بهتری برسند. شما دیدید پس از تساوی که تیم عربستان مقابل افغانستان متحمل شد سرمربی این تیم اعلام کرد ما بارها با بازیکنانمان صحبت کردیم تا آنها را از لحاظ روانی آماده دیدار مقابل حریفان بعدی کنیم. بدون شک این صحبت‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود روند کاری داشته باشد. بازیکنان ما از لحاظ روحی باید شرایط بهتری داشته باشند چراکه در رده سنی بالاتر از جوانان پیروزی اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.


معینی در مورد وضعیت تیم‌های ملی پایه عنوان کرد: تا جایی که از لحاظ اقتصادی بودجه موجود به ما اجازه می‌دهد تلاش می‌کنیم بهترین بستر را برای آمادگی تیم‌های ملی پایه فراهم کنیم. ما با تمام توان برای اجرای برنامه مربیان تلاش می‌کنیم. قرار است تیم ملی زیر 14 سال به زودی آماده حضور در تورنمنت تاجیکستان شود. این تیم از کادر فنی قوی بهره‌مند است. تیم ملی زیر 16 سال برای رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا که در شهریور ماه برگزار خواهد شد آماده می‌شود. آنها به تازگی در تورنمنت ژاپن شرکت کردند و توانستند مسابقات خوبی را ارائه دهند.


وی در پایان گفت: تیم ملی جوانان ما طبق برنامه کار را جلو می‌برد. آنها در اواخر اردیبهشت با تیم ملی ایتالیا یا یکی از باشگاه‌های سرشناس این کشور بازی می‌کنند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم های ما با تدارکات مناسب عازم مسابقات شوند. ما به ایجاد این راهکار که در تمامی سطوح پایه بتوانیم از لحاظ فکری یک هماهنگی و نزدیکی بین مربیان به وجود بیاوریم نیاز مبرم داریم چراکه در این شرایط پرورش استعدادها با دقت بیشتری اتفاق می‌افتد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن