تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802664563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلاتان: تماشاگران ایرانی فوق العاده بودند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زلاتان: تماشاگران ایرانی فوق العاده بودند
کاپیتان تیم ملی سوئد با تمجید از تماشاگران ایرانی آنها را فوق العاده توصیف کرد. او همچنین پیروزی برابر ایران را مهم ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۸۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ - 01 April 2015


کاپیتان تیم ملی سوئد با تمجید از تماشاگران ایرانی آنها را فوق العاده توصیف کرد. او همچنین پیروزی برابر ایران را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا، سوئد و ایران شب گذشته در دیداری دوستانه برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار سوئد موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر ایران به برتری برسد. در این دیدار تعداد تماشاگران ایرانی از تماشاگران سوئدی بیشتر بود و هواداران تیم ملی ایران در ورزشگاه فرندز آره‌نا با شور و شوق زیادی ملی‌پوشان را تشویق کردند.

زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان سوئد که در یک نیمه بازی خود موفق شد با یک گل و یک پاس گل ارزش های خودش را نشان دهد پس از پایان مسابقه گفت: کسب پیروزی برابر ایران بسیار خوب بود چرا که باعث خواهد شد ذهنیت پیروزی به بازیکنان سوئدی برگردد. خوشحالم توانستیم این بازی را ببریم چرا که حداقل به بهبود جایگاه ما در رده‌بندی فیفا کمک خواهد کرد.

زلاتان که از حضور تعداد زیادی از هواداران ایرانی در ورزشگاه شگفت‌زده شده بود گفت: فضای واقعا عجیبی در ورزشگاه بود. انگار ایران در این دیدار میزبان بود. خیلی جالب بود که آنها این تعداد تماشاگر در ورزشگاه داشتند. هواداران ایرانی فضای خوبی در این دیدار به وجود آورند. آنها به ورزشگاه امدند تا شور و شوق خود را با ما تقسیم کنند و این خیلی برای من جالب بود.آنها فوق العاده بودند.

زلاتان درباره حضور نداشتن زنان ایرانی در ورزشگاه‌های ایران گفت: خیلی فوتبال ایران را دنبال نمی کنم و نمی دانم دقیقا چه اتفاقاتی آنجا میفتد ولی به نظر من فوتبال برای همه است و همه حق دارند از دیدن فوتبال لذت ببرند. فوتبال یک مذهبی است که همه باید به آن دسترسی داشته باشند. اینکه شما زن باشی یا مرد یا از کدام منطقه و کشور باشی اهمیتی ندارد و همه باید به فوتبال دسترسی داشته باشند.

مهاجم سوئدی که بهترین گلزن تاریخ کشورش است ادامه داد: در صحنه گل همکاری خوبی با ارکین داشتم و او پاس خوبی برای من فراهم کرد. البته شاید حق داشته باشید که ناراحت باشید ولی من توپ را گل کردم. باید از هامرین سرمربی تیم نیز تمجید کنم. فکر می کنم ما هر وقت با دو مهاجم بازی کردیم بهتر بودیم. در این دیدار نیز فرصت‌های گل زیادی داشتیم. دوست دارم همیشه سوئد با دو مهاجم بازی کند چرا که فرصت‌های زیادی خلق می‌کنیم. حضور دو مهاجم در خط حمله به سود ماست و قدرت هجومی ما را زیاد می کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن