تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805519138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش: به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کی روش: به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از چهار سال کار با تیم ملی ایران، افتخار می کنم به تیمم و تک تک بازیکنان، این بهترین گروهی بود که در طول دوران مربی گری ام در اختیار داشتم.


به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، "کارلوس کی روش" پس از شکست تیمش مقابل سوئد در جمع خبرنگاران در خصوص نظرش در مورد این دیدار و آیا اینکه این مسابقه آخرین بازی وی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بود، گفت: بازیکنانم با تلاش، نمایش خوبی را ارائه کردند، جای خوشحالی دارد و من به تک تک آنها افتخار می کنم.
وی افزود: اکنون فقط غمگین هستم چون هیچ موقع، خروج و ترک کردن تیم خوشحال کننده نیست اما این زندگی ادامه دارد و باید رو به جلو حرکت کرد.
سرمربی تیم ملی ایران در مورد آنالیزش از دیدار با سوئد گفت: بابت این سوال تشکر می کنم و خوب شد این سوال را پرسیدید چون این فرصت را پیدا می کنم تا از فدراسیون فوتبال سوئد، مربیان و بازیکنان و در مجموع از تیم خوب این کشور تشکر کنم چون موافقت کردند تا با ما بازی کنند.
کی روش ادامه داد: در چهار سال گذشته همیشه برای بازی های دوستانه مشکل داشتیم اما امشب نگاه من این بود که بازیکنانم تجربه بین المللی به دست بیاورند که به این مهم توانستیم دست پیدا کنیم.
وی گفت: سوئد از لحاظ تاکتیکی و کیفیت بازیکنانش و البته تجربه بین المللی بازیکنانش تیم بسیار خوبی است و تجربه بین المللی بازیکنانشان نشان داد که تیم خوبی هستند.
او اضافه کرد: بازیکنان ما نسبت به سوئد تجربه کمتری داشتند. حضور زلاتان ابراهیموچ در هر تیمی بسیار موثر است. در ابتدای بازی ملی پوشان ایران کمی کم تجربه بوده و عصبی بازی می کردند اما کم کم به بازی برگشتند و نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند. معتقدم اگر بازیکنان ایران در مسابقات دوستانه مانند شیلی و سوئد حضور داشته باشند، بدون شک تجربه بالایی کسب می کنند و بازی بهتری را به اجرا می گذارند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه درباره ادامه همکاری با تیم ملی ایران، چه نظری دارید؟ گفت: احترام خاصی برای عملکرد بازیکنانم قائل هستم چرا که آنها با تعهد برای تیم ملی کشورشان بازی کردند.
کی روش افزود: هیچ گاه در طول دوران مربیگری ام علاقه و احترام به اندازه هواداران ایرانی ندیده ام و می توان گفت در تیم منچستر تا حدودی این علاقه وجود داشت. از تک تک هواداران ایرانی به خاطر محبتشان تشکر و قدردانی می کنم. هر آنچه در توان دارم مانند چهار سال گذشته انجام خواهم داد تا بهترین عملکرد را شاهد باشم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا تفاوت فوتبال شیلی با سوئد بود که بازی را واگذار کردیم یا اینکه تیم ملی خسته بود و از دقیقه 70 به بعد آن طور که باید بازی نکرد؟ گفت: مقابل تیم شیلی که با بازیکنان جوان و تیم اصلی به مصاف ما آمدند باید بگویم آنها به بازیکنان جوان خود فرصت دادند تا تجربه بین المللی کسب کنند.
وی ادامه داد: تیم سوئد با تمام بازیکنانش مقابل تیم ایران به میدان آمد، وقتی شما با بهترین گزینه ها حضور ندارید، بدون شک نتیجه آن طور که باید به دست نمی آید. من از سال 1989 به عنوان مدرس و مشاور فنی فیفا در 5 قاره جهان، بافدراسیون های مختلف کار کرده و آشنایی دارم و همیشه شاهد بودم که تیم ملی بزرگسالان هرکشور برایشان اولویت داشته است.
او اظهارکرد: مطرح کردن این مطالب بدین معنا نیست که از بازیکنانم امشب راضی نبوده ام؛ فکر می کنم یکسری از بازیکنان جوان آینده خوبی خواهند داشت به شرطی که مربی خوبی در کنار تجربه بین المللی داشته باشند.
کی روش گفت: امیدوارم در آینده فدراسیون فوتبال برای بازیکنان خود فرصت های مناسبی را فراهم کند تا بازیکنان در بهترین سطح فوتبال بازی کنند.
ایرانم**1021/1859



12/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن