تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال موتورهای فرمول یک ضعیف است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرمول یک:
امسال موتورهای فرمول یک ضعیف است
‫رنو‬ باور دارد در فصل ۲۰۱۵، موتوری که تیم‌های مشتری آن (‫ردبول‬ و ‫توروروسو‬) بتوانند با آن در رقابت‌ها برنده باشند ندارد و این تیم‌ها باید تا فصل آینده منتظر باشند.

امسال موتورهای فرمول یک ضعیف است
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کریستیان هورنر مدیر تیم ردبول عنوان کرده بود که تورو روسو دوبار با مشکل موتور رو به رو شده است و با توجه به مشکلاتی که برای رانندگان در زمان رانندگی با اتومبیل‌ها در پیست بوجود آمده، رنو را مسئول تمامی این مشکلات دانست.


در ‫استرالیا‬ ریکاردو یک دور عقب‌تر در رده ششم مسابقه را تمام کرد، دنی کیات حتی به خط استارت هم نرسید، کارلوس ساینز نهم شد و مکس فرشتاپن هم تیمی او هم به دلیل مشکل موتور به خط پایان نرسید.


ریکاردو در فصل گذشته موفق شد برنده سه رقابت در فصل باشد. با توجه به این پیروزی‌ها، این راننده استرالیایی ردبول باور داشت رنو می‌تواند فاصله خود را با مرسدس کمتر کند، اما در تست‌های زمستانی این اتفاق رخ نداد.


رنو درباره پتانسیل پیشرفت این کمپانی گفت: با این موتور در این فصل نمی‌توانیم برنده باشیم، این را می‌دانیم. البته برای برنده‌شدن تنها نباید به موتور اکتفا کرد، بلکه اتومبیل و راننده هم در این ماجرا سهیم هستند.


رنو برای پیشرفت بیشتر موتورهایش، زمان کمتری را برای تست‌ها صرف کرد و به گفته این کمپانی، حالا تاوان این تاکتیک را می‌پردازد.


رنو افزود: در طول تست‌های زمستانی از برنامه عقب بودیم. در زمینه پیشرفت موتورها سعی کردیم میان‌بر بزنیم و به جای تست‌های داینو، تلاش داشتیم موتور را زودتر آماده کنیم تا بر روی پیست عملکرد آن را ببینیم.


ابیتبول از رنو اشاره کرد:اینکه ردبول در استراتژی پیشرفت خود بسیار عجول است، یک راز نیست. خودشان را سرگرم ساخت شاسی کردند و از ما خواستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آنها موتور را برسانیم. می‌توانستیم در زمینه موتور پیشرفت‌هایی داشته باشیم، اما در طول تست‌های زمستانی کار زیادی از دستمان بر نمی‌آمد.



اخبار مرتبط

روزبرگ لیدر تمرین در سپانگ
ویلیِم توت از سائوبر جدا شد
مدل مفهومی فراری برای فرمول یک
فراری خوش بین است
فورس‌ایندیا‬ به تست‌های ‫بارسلونا‬ آمد




۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن