تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیفی: سومین طلای جهان را می خواهم/تیم ملی ووشو کار دشواری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیفی: سومین طلای جهان را می خواهم/تیم ملی ووشو کار دشواری دارد تهران - ایرنا - قهرمان ووشوی جهان و دارنده دو مدال طلای بازیهای آسیایی با اشاره به اینکه پس از سپری کردن دوران نقاهت خود از ماه آینده با قدرت تمرینات را پیگیری می کند، گفت: می خواهم در سال 94 سومین مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کنم.


محسن محمدسیفی ووشوکار موفق تیم ملی ایران در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اواخر سال گذشته دست مصدوم خود را جراحی کرده و خوشبختانه هم اکنون در شرایط مناسبی هستم.
وی افزود: تمرینات میدانی و بدنسازی را دنبال می کنم و حدود یک ماه دیگر نیز با قدرت تمرینات اصلی را آغاز خواهم کرد تا با آمادگی در اردوی تیم ملی حضور یابم.
سیفی گفت: این مصدومیت بیش از 3 سال با من بود ولی نمی دانستم که دستم دچار شکستگی شده و در نهایت آنرا به تیغ جراحان سپردم.
قهرمان جهان در خصوص برنامه خود در سال 94 عنوان کرد: می خواهم در مسابقات جهانی اندونزی که آذرماه برگزار می شود برای سومین بار مدال طلای جهان را کسب کنم.
وی در خصوص اینکه در کدام وزن مسابقه خواهد داد؟ اظهار داشت: در یکی از اوزان منهای 70 و منهای 75 رقابت خواهم کرد که پس از مشورت با مربیان و بررسی شرایط در این مورد تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.
سیفی با اشاره به اینکه سانداکاران چین و آسیایی شرقی حریفان اصلی وی در مسابقات جهانی هستند عنوان کرد: برای رسیدن به مدال طلا نباید به نام حریفان توجهی داشته باشم.
دارنده دو مدال طلای بازیهای آسیایی با اشاره به اینکه موفقیت های گذشته را فراموش کرده است، ادامه داد: هیچگاه به گذشته نگاه نمی کنم و فقط پیروزی در آینده را می خواهم.
وی تکرار نایب قهرمانی در مسابقات جهانی را بسیار دشوار توصیف کرد و افزود: امیدوارم با تلاش و کار تیمی بتوانیم دوباره توان ووشوی ایران را به اثبات برسانیم.
ورزشی(4)**3783**1379



09/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن