تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813195926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند خدمات رساني به مسافران نوروزي رضايت بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱۲ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: روند خدمات رساني به مسافران نوروزي رضايت بخش است موج - استاندار کرمانشاه گفت: روند خدمات رساني به مسافران نوروزي رضايت بخش است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در سفر به شهرستان هاي اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب، قصرشيرين و گيلانغرب ضمن بازديد از پايگاه هاي نوروزي از تلاش کارکنان دستگاه هاي خدمات رسان به مردم و مسافران نوروزي در ايام تعطيلات قدرداني کرد.
وي در اين بازديدها، با قدرداني از تلاش نيروهاي امدادي هلال احمر، اورژانس، پليس راهنمايي و رانندگي و... اظهار کرد: کرمانشاه يکي از استان هايي است که در ايام تعطيلات نوروز ميزبان مسافران زيادي از اقصي نقاط کشور است که همين مسئله مي طلبد تا خدمات مناسبي هم به آنان ارائه شود.
رضايي بابادي با اشاره به اينکه يکي از راههاي توسعه استان، توجه به بحث گردشگري است، افزود: کرمانشاه يکي از استان هاي پرجاذبه است که مي توان با سرمايه گذاري در اين بخش به اقتصاد استان کمک کرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با حضور در شهرستان سرپل ذهاب، ضمن بازديد از بخشهاي مختلف اين شهرستان در محوطه اثر باستاني آنوباني ني قديمي ترين سنگ نوشته آسيا حضور يافت و از مسوولين ميراث فرهنگي خواست تا کار احيا و بازسازي اين اثر کهن تاريخي را در دستور کار قرار دهند.
وي تاکيد کرد: شهرستان هاي غربي استان به علت آب و هواي خوبي که در فصل بهار دارند همواره پذيراي خيل عظيم گردشگران است و به همين دليل بايد به آثار تاريخي اين مناطق توجه ويژه شود.
شايان ذکر است در سفر استاندار به شهرستان سرپل ذهاب نيز بازارچه مرزي اين شهرستان گشايش يافت.
استاندار کرمانشاه در حاشيه افتتاح اين بازارچه مرزي گفت: اين بازارچه بايد در راستاي استفاده از امکانات مرزي براي داد و ستد بيشتر و ايجاد رفاه عمومي بکار گرفته شود.
ابراهيم رضايي بابادي افزود: هدف از سفر امروز علاوه بر افتتاح بازارچه عرضه محصولات وارداتي از کشورعراق، بررسي مشکلات شهري نيز بوده است.
وي تصريح کرد: بازارچه اي که امروز مورد بازديد قرار گرفت موقعيت مناسبي براي ايجاد اشتغال در شهرستان سرپل ذهاب دارد که اميدواريم با تلاش مسوولان بهره برداري حداکثري از اين ظرفيت صورت گيرد
وي خاطرنشان کرد: در اين سفر بررسي ميداني از سطح شهرستان نيز انجام گرفت که بازديد از ستاد اسکان ميهمانان نوروزي، اثر باستاني آنوباني ني و پارکينگ پل انقلاب از مهمترين اين برنامه ها بود.
استاندار کرمانشاه همچنين در خصوص نقش برجسته آنوباني ني گفت: اين نقش برجسته يک اثر تاريخي با قدمت بسيار است که بايد روي آن کار شود و مشکلات موجود آن مرتفع شود.
وي يکي از مشکلات سرپل ذهاب را ترافيک سنگين پل مرکزي اين شهرعنوان کرد و گفت: طرح اوليه براي ايجاد يک پارکينگ عمومي برروي رودخانه الوند در اين شهرستان تهيه شده که اميدواريم با جذب اعتبارات لازم اين پروژه براي استفاده عموم عملياتي شود.
رضايي در ادامه در سفر به شهرستان قصرشيرين نيز گفت: همچون سال هاي گذشته، دستگاه هاي مختلف خدمات رسان شامل شهرداري ها، ميراث فرهنگي، بهداشت و درمان ، بيمارستانها، هلال احمر، نيروهاي نظامي و انتظامي با تلاش هاي خود خدمات مطلوبي به ميهمانان ارايه مي کنند و اين روند در سال جاري افزايش يافته است.
وي با بيان اينکه برنامه امسال هم مبني بر افزايش خدمات رساني بيشتر به گردشگران بود و همه شهرهاي استان کرمانشاه از اين آمادگي برخوردارند که از ميهمانان نوروزي پذيرايي کنند.
رضايي بابادي گفت: در شهرستانهاي استان کرمانشاه هم با هماهنگي ها و برنامه ريزي هايي که فرمانداران انجام داده اند اين خدمات مطلوب است.
وي اظهار کرد: بازديدي که امروز از نحوه خدمات رساني شهرستان هاي غربي استان انجام گرفت، رضايت بخش است.
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بعد از فرمايش رهبر معظم انقلاب و نامگذاري سال از سوي ايشان مسوولان بايد با هم انديشي راهکارهاي محقق شدن اين شعار را فراهم کنند.
وي گفت: اميدواريم با حضور همه جانبه مردم در تمامي صحنه هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي بتوانيم زمينه هاي رسيدن به اين شعار را فراهم کنيم.
رضايي تصريح کرد: با توجه به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در پايان سال جاري اميدواريم با حضور همه جانبه مردم اتحاد و همدلي در تمامي زمينه ها ايجاد شود.
استاندار کرمانشاه و جمعي از مسوولان ستاد تسهيلات نوروزي استان کرمانشاه به همراه نماينده مردم قصرشيرين سرپل ذهاب و گيلانغرب در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز به صورت سرزده از محل اسکان و اقامتگاه هاي ميهمانان و گردشگران نوروزي در شهرستان قصرشيرين و شهرهاي غربي استان بازديد کردند.
همتي مشاور عالي استاندار و سليماني مديرکل حوزه استانداري کرمانشاه در اين سفر همراه مهندس رضايي بابادي استاندار کرمانشاه بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن