تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان کار سه نماینده کشورمان در مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
پایان کار سه نماینده کشورمان در مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو
سه آزادکار کشورمان به کار خود در روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه پایان دادند.

خبرگزاری فارس: پایان کار سه نماینده کشورمان در مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رقابت ها که در سطح بسیار بالایی با حضور کشتی گیرانی از بیست کشور دنیا در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است، نادر حاج آقانیا در وزن 57 کیلوگرم در نخستین تجربه بین المللی خود در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 حریف ترکیه ای خود را شکست داد، اما در دور دوم برابر نماینده آذربایجان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 12 بر 14 مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر آذربایجانی مقابل حریف قزاق، حاج آقانیا از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری نفرسوم جام تختی نیز در اولین حضور خود در یک تورنمنت خارج از کشور در مسابقه نخست با نتیجه 10 بر صفر بایراموف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در مسابقه دوم برابر حریف تاجیکستانی نیز به پیروزی رسید اما در مسابقه سوم مقابل کشتی گیر آمریکایی باخت و با توجه به شکست این حریف برابر دنیس سارگوش روس، تیموری از کسب مدال بازماند.
در وزن 97 کیلوگرم نیز حسن رحیمی در دور اول فاتح یاشارلی از ترکیه را با نتیجه 7 بر دو شکست داد. نماینده جوان کشورمان در دور دوم مقابل رضا یلدریم از ترکیه با نتیجه 5 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر، رحیمی نیز از دور مسابقات کنار رفت.

امیر توکلیان سرمربی تیم اعزامی به این رقابت‌ها گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و به طور نمونه، روس ها با آزادکاران بسیار سرشناسی در این مسابقات حضور دارند.
وی ادامه داد: شکست بخان گوی گریف مقابل حریف آذربایجانی و برتری حریف بلغارستانی برابر رومانوف روس قهرمان جهان در وزن 65 کیلوگرم و برتری دنیس سارگوش مقابل تسابالوف قهرمان جهان در وزن 74 کیلوگرم از جمله نتایج مهم این رقابت ها بود.
توکلیان تصریح کرد: در وزن 57 کیلوگرم کشتی گیران ترکیه با قزاقستان، در وزن 65 کیلوگرم بلغارستان با ترکیه، در وزن 74 کیلوگرم سارگوش با حریف ترکیه ای و در وزن 97 کیلوگرم نمایندگان روسیه با گرجستان فینالیست شدند.
وی خاطر نشان کرد: فردا در مسابقات چهار وزن دوم ایمان رحمانی زاده در وزن 70 کیلوگرم و عزت اله اکبری در وزن 86 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند. در روز دوم رقابت ها کشتی گیرانی مطرحی همچون طاها اکگول قهرمان جهان در وزن 125 کیلوگرم و جمال اوتار سلطانوف قهرمان المپیک نیز حضور دارند.
امروز در مسابقات چهار وزن دوم و پایانی کشتی گیران اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم به مصاف یکدیگر می روند. انتهای پیام/م

94/01/09 - 10:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن