تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار سال بايد سرلوحه امور تک تک افراد جامعه قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۴ (۲۲:۳۲ب.ظ)
مهدي زنديه وکيلي: شعار سال بايد سرلوحه امور تک تک افراد جامعه قرار گيرد موج - مهدي زنديه وکيلي بيان داشت: شعار دولت و ملت، همدلي و همزباني از همين روزهاي آغازين سال بايد سرلوحه امور تک تک افراد جامعه قرار گيرد و هر اقدام در سطوح خرد و کلان در سايه همدلي بيشترين بازدهي را خواهد داشت.
مهدي زنديه وکيلي در نشست دبيرخانه ستاد اجرايي خدمات سفر استان مرکزي در نشست دبيرخانه ستاد اجرايي خدمات سفر استان مرکزي در اراک اظهار داشت: شعار دولت و ملت، همدلي و همزباني از همين روزهاي آغازين سال بايد سرلوحه امور تک تک افراد جامعه قرار گيرد و هر اقدام در سطوح خرد و کلان در سايه همدلي بيشترين بازدهي را خواهد داشت.
وي بيان کرد: مسوولان و دستگاه هاي اجرايي نيز بايد روز به روز تعامل و همدلي خود را افزايش دهند و در راستاي خدمت به مردم و توسعه هر چه بيشتر کشور گام هاي بلندتر بردارند.
معاون امور عمراني استانداري استان مرکزي ادامه داد: نيمه اول ايام نوروز و سفرهاي نوروزي پايان يافت و ستاد اجرايي خدمات سفر اين استان در ارزيابي هاي صورت گرفته در اين مدت عملکرد مطلوبي داشته است.
زنديه وکيلي عنوان کرد: نقايص و مشکلاتي موجود هرچند کوچک بايد در کميته هاي عضو رصد و واکاوي شود تا در نيمه دوم تعطيلات بهترين خدمات به مردم و مسافران ارايه شود.
وي گفت: عملکرد ستاد تنظيم بازار در توزيع ميوه هاي نوروزي که در ايام تعطيلات مناسب نبوده و مردم از کيفيت ميوه ها رضايت نداشتند که اين مساله بايد در سريعترين زمان بررسي و علت آن مشخص شود.
معاون عمراني استانداري مرکزي افزود: مردم براي خريد ميوه هزينه هاي زيادي کردند اما بسياري از آنها به دليل کيفيت نامرغوب ميوه متضرر شده اند که اين انصاف نيست.
زنديه وکيلي بيان کرد: بازديد از پايگاه هاي توزيع کننده ميوه نوروزي و رصد خدمات در آن ها بايد با جديت بيشتري دنبال شود.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي در اين نشست گفت: در بررسي هاي صورت گرفته از خدمات نيمه اول ايام تعطيلات نوروز برخي کميته ها خدمات و عملکرد مطلوبي داشته، برخي در حد متوسط و تعدادي از کميته ها بسيار ضعيف عمل کرده اند.
سيد محمد حسيني افزود: انتظار است همه کميته ها وظايف محوله خود را به نحو احسن انجام دهند و عملکرد آن ها در پايان ايام نوروز بررسي مي شود.
وي بيان کرد: کميته امنيت با محوريت عوامل انتظامي يکي از فعال ترين کميته هاي ستاد خدمات سفر استان بوده که با فعاليت شبانه روزي رضايت مندي و توفيق جدي در مهار تهديدهاي امنيتي و انتظامي صورت گرفته است.
دبير ستاد اجرايي خدمات سفر استان مرکزي ادامه داد: بحث تامين ناقص ميوه و کيفيت نامناسب آن و سرويس ندادن برخي عابر بانک ها از مهمترين گله مندي هاي مردم بوده که بايد در نيمه دوم ايام نوروز با همکاري دستگاه هاي مسوول برطرف شود.
حسيني عنوان کرد: انتظار است جايگاه هاي سوخت اين استان عملکرد بهتري در ايام باقي مانده تعطيلات نوروزي داشته باشند.
وي گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون 286 هزار نفر در هتل ها، مهمانپذيرها، هتل آپارتمان ها، منازل استيجاري، اقامت گاه هاي موقت، کلاس مدارس و ميهمان سراي ادارات اسکان يافته اند.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي اضافه کرد: در اين مدت 174 مورد بازديد نظارتي از هتل ها، مهمانپذيرها، رستوران ها و مراکز پذيرايي و دفاتر خدمات مسافرتي اين استان داشته اند که در آن سه مورد تذکر سه مورد اخطار داده شده و يک پرونده شکايت نيز در دست بررسي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن