تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد بیش از دو میلیون دستگاه خودرو در جاده های خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درهفته نخست امسال/ تردد بیش از دو میلیون دستگاه خودرو در جاده های خوزستان اهواز - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: در هفته نخست نوروز امسال دو میلیون و 69هزار و 93 دستگاه انواع خودرو در جاده های این استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه پارسال 33درصد افزایش نشان می دهد.


مسعود مصدقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 28دستگاه ترددشمار در محورهای ارتباطی خوزستان نصب شده که اطلاعات این دستگاه ها در مرکز مدیریت راه ها تجمیع و علاوه بر تحلیل آماری و محتوایی داده ها، اطلاع رسانی لحظه ای به مسوولان مرتبط در صورت ضرورت انجام می شود.
وی اضافه کرد: نتایج تجزیه و تحلیل آمارهای ثبت شده توسط دستگاه های ترددشمار نشان می دهد که از مجموع خودروهایی که در جادهای خوزستان تردد داشته اند سهم خودروهای سنگین 227هزار و 465 دستگاه و سهم خودروهای سواری یک میلیون و 841هزار و 628 دستگاه به ترتیب با 11 و 89 درصد مجموع ترددها بوده است.
مصدقی گفت: محور اهواز - آبادان با 187هزار و 340 دستگاه خودرو بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و بیشترین میزان تردد ساعتی در این محور در روز دوشنبه سوم فروردین از ساعت پنج تا شش بامداد با تردد چهار هزار و 74 دستگاه وسیله نقلیه بود.
وی اظهار کرد: تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های کشور به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راه های کشور است و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های مورد نظر و مسافت بین شهرها با ارسال کد شهرهای مبدا و مقصد به سامانه پیام کوتاه 1000141 اطلاعات لازم را دریافت کنند.
6084/6037



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن