تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804655707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت پليس قم در ايام نوروز رضايت بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۹ب.ظ)
جانشين معاونت بهداشت،امداد و درمان ناجا: فعاليت پليس قم در ايام نوروز رضايت بخش است موج - جانشين معاونت بهداشت،امداد و درمان ناجا در قرارگاه نوروزي امام علي (ع) فرماندهي انتظامي استان قم، فعاليت پليس اين استان در ايام نوروز را رضايت بخش توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار دکتر سعيد موذن زاده اظهار داشت: مقرر شد به عنوان يکي از مسئولان بهداري ناجا از استان قم بازديد کنم که در چارچوب اين ماموريت وارد شهر قم شدم ،خوشبختانه در مسير اتوبان قم-تهران چينش ،استقرار و فعاليت خوبي را از پليس راه استان مشاهده کردم.
وي افزود:در بازديد از ايستگاه نوروزي پليس قم در عوارضي قم- تهران نيز علاوه بر راهنمايي مسافران، بروشورهاي آموزشي و اطلاع رساني بسيار خوبي براي مسافران و زائران حضرت معصومه تهيه و تدارک شده بود که توزيع مي شد.
جانشين معاونت بهداشت،امداد و درمان ناجا خاطر نشان کرد: وظيفه کلي ما به عنوان ناظر ، نظارت بر حسن اجراي ماموريت هاي ناجا در ايام نوروزي است ليکن به عنوان يکي از مسئولان بهداري ناجا ،کنترل ماموريت هاي اختصاصي بهداري ناجا در اين ايام را داريم که موظف به انجامش هستيم.
وي ادامه داد: در اين ايام که اوج سفر بخصوص در شهر قم وجود دارد ماموريت هاي انتظامي ،ترافيکي و امنيتي به نحو احسن در حال انجام است و بهداري ناجا نيز وظيفه پشتيبان از کارکنان خدوم ناجا را بر عهده دارد.
سردار موذن زاده تاکيد کرد: تا اين مرحله آمار و ارقام حاکي از اين است که ماموريت ها بخوبي در حال انجام است، وقوع جرائم و حادثه ها از سال قبل خيلي کمتر شده و کارکنان با انگيزه بيشتر نسبت به سال قبل در حال فعاليت هستند ، گرچه ارزيابي دقيقتر پس از پايان ماموريت انجام مي شود ولي آنچه که هم اکنون مي بينيم حضور فعال ، پرشور و با صلابت نيروي انتظامي در صحنه است.
جانشين معاونت بهداد ناجا با اشاره به اينکه در اين ايام ،مردم با خانواده هاي خود در حال تفريح و گردش هاي نوروزي هستند،پليس و خانواده آن ها در حال انجام وظيفه بوده و اميدوارم در کارنامه آخرت شما ثبت و ضبط و با اجر معنوي بالا مورد رضاي خداوند متعال قرارگيرد.
در ابتداي جلسه، جانشين فرماندهي انتظامي استان با ارائه گزارشي از کاهش22 درصدي سرقت ها در تعطيلات نوروزي خبر داد و گفت:با عملکرد مطلوب کارکنان فرماندهي انتظامي استان و آگاهسازي و اطلاع رساني خوبي که صورت گرفته،در تعطيلات نوروزي امسال عليرغم افزايش 12 درصدي مسافرت ها ،آمار سرقت از مسافران در طول چند سال اخير به حداقل خود رسيده است.
سرهنگ اسدي با تاکيد بر بکارگيري پليس افتخاري در کنترل مردم و پيشگيري از وقوع جرائم مخصوصا" در تعطيلات نوروزي ،خاطرنشان کرد: قرارگاه امام علي (ع) با شماره تماس 2182302 آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزي و رسيدگي ويژه به شکايات مردمي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن