تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه بايد بدانيم كه شهرداري و شوراي شهر تافته جدا بافته از دولت نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶ب.ظ)
استاندار قم: همه بايد بدانيم كه شهرداري و شوراي شهر تافته جدا بافته از دولت نيستند موج - استاندار قم با اشاره به اينكه امروز مهم‌ترين نياز كشور و ملت عزيز ايران اين بود كه ارتباط محكمي بين دولت و مردم ايجاد شود افزود: شهرداري را جداي از دولت نمي‌دانم و شهرداري بخشي از نظام جمهوري اسلامي است. همه بايد بدانيم كه شهرداري و شوراي شهر تافته جدا بافته از دولت نيستند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، استاندار قم صبح امروز در ديدار مديران شهرداري قم طي سخناني با اشاره به نقشي كه شهرداري بايد در خدمت به شهروندان داشته باشد، بيان كرد: شهرداري قم علاوه بر خدمت به ساكنان اين شهر، بايد به زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) خدمت رساني ويژه داشته باشد.
وي بيان كرد: در ايام تعطيلات نوروز شهرداري با مسائل خاصي روبه‌رو است و زائران حضور گسترده‌اي در شهر قم دارند و مسئوليت شهرداري در اين ايام مضاعف است.
حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي‌منش با اشاره به اينكه امروز مهم‌ترين نياز كشور و ملت عزيز ايران اين بود كه ارتباط محكمي بين دولت و مردم ايجاد شود افزود: شهرداري را جداي از دولت نمي‌دانم و شهرداري بخشي از نظام جمهوري اسلامي است. همه بايد بدانيم كه شهرداري و شوراي شهر تافته جدا بافته از دولت نيستند.
وي با اشاره به اينكه همه فعاليت‌هاي شهرداري و مصوبات شوراي شهر بر اساس اختياراتي است كه در چارچوب قانون اساسي به اين نهاد تفويض شده است اضافه كرد: شهرداري و شوراي شهر بخشي از حاكميت نظام جمهوري اسلامي است با اختياراتي كه قانون اساسي به آنها محول شده است و البته هيچ كس نبايد فراتر از اختيارات قانوني خود عمل كند.
استاندار قم با اشاره به اينكه استانداري و شهرداري در قم عجين بوده و دو گروه نيستيم و همه با هم همكار هستيم بيان كرد:‌ مسئول مديريت شهري در قم تفاوتي با يكي از معاونت‌هاي استانداري ندارد و امسال كه مقام معظم رهبري سال را به نام همدلي و همزباني مزين كردند اگر غير از اين رويه، رويه ديگري داشته باشيم هر دو ضرر كرده‌ايم.
وي با اشاره به اينكه با همدلي، همزباني و مهرباني لازمه پيشبرد امور است خاطرنشان كرد: زيرساخت‌هاي خوبي در قم فراهم شده است و شهرداران و استانداران قبلي زحمات زيادي كشيده‌اند و اين زحمات فراموش نمي‌شود، بلوار پيامبر اعظم، صحن جوادالائمه، ميدان بزرگ امام خميني(ره) و... كارهاي بزرگي هستند كه به ثمر نشسته‌اند و ما نيز بايد در توسعه شهري قم قدم‌هاي بلندي برداريم.
حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي‌منش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه بايد بروكراسي‌ها در شهرداري كاهش يابد بيان كرد: بايد مديريت شهري و مديران شهرداري اين اراده را داشته باشند كه بروكراسي در بخش‌هاي مختلف كاهش يابد.
استاندار قم با اشاره به اينكه سر سوزن اجازه ندادم به اقتدار شهرداري در جايي كه حق با آن بوده است زيرسئوال برود، بيان كرد: شهرداري قم در همه زمينه‌هاي شهري كوشا و پرتلاش است و همه ما به دنبال خدمت كردن به مردم هستيم و امروز بايد اقدامات گذشته با جديت دنبال شده و اقدامات اساسي در مسائل توسعه شهري انجام شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن