تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری طرح آشنایی با وجود بابرکت امام زمان عج، در سطح مدارس استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری طرح آشنایی با وجود بابرکت امام زمان عج، در سطح مدارس استان خبرگزاری پانا: طرح معرفت 3 (طرح آشنایی با وجود بابرکت امام زمان عج) در سطح مدارس استان برگزار می شود.
۱۳۹۴ شنبه ۸ فروردين ساعت 15:01

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای طرح کشوری مصباح الهدی ( آشنایی با وجود با برکت ائمه اطهار "علیهم السلام") و با عنایت به اجرای این طرح در استان همدان  در خصوص آشنایی دانش آموزان استان با وجود با برکت حضرت ولی عصر (عج) و مبحث مهم مرجعیت و تقلید، طرح معرفت 3 در سطح مدارس دوره ی دوم متوسطه ی استان برگزار می گردد.
 حسن آقا یوسفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام این خبر اضافه کرد:
طرح مذکور  دانش آموزان پایه اول متوسطه­ ی دوم ( به تعداد 15000 دانش آموز )را تحت پوشش برده  که در راستای معرفی حضرت مهدی (عج) شامل : زندگانی، غیبت ، شرایط ظهور و وظیفه منتظران در دوران غیبت حضرت بوده  و با چاپ بروشوری تحت این عنوان و با توزیع آن وکتاب در مسیر شکوفائی ( آشنایی با مبحث مرجعیت و تقلید) بصورت رایگان در سراسر مدارس استان اجرا می گردد.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت متبوع، منتخبین این 15000 دانش آموز و پس از برگزاری آزمون یک مرحله ای آن ( در 19 فروردین ماه 1394) به تعداد 800 نفر به شهر مقدس قم اعزام و از برنامه های فرهنگی و تربیتی و زیارتی مرکز تخصصی مهدویت (یاوران حضرت مهدی جمکران) استفاده خواهند کرد.
وی اظهار کرد: این طرح جزو ابتکارات استان همدان بوده که با حمایت مدیر کل و مسئولین این  اداره کل و با پشتیبانی وزارت متبوع به عنوان یکی از مهمترین طرح های کشوری مصباح الهدی قلمداد شده و مراسم اختتامیه این برنامه بزرگ فرهنگی با حضور مسئولین وزارت متبوع و استانی از یکم تا ششم، اردیبهشت سال جاری در شهر مقدس قم و مرکز یاوران حضرت مهدی (عج) برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این طرح از سه سال قبل در استان همدان آغاز شده و به یمن برکت حضرت ولی عصر (عج)  دانش آموزان استان شاهد برگزاری سومین سال این طرح بزرگ و فرهنگی  در سال جاری می باشند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن