تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدیدسرزده معاون عملیات سازمان امدادونجات ازپایگاه امدادجاده شهیدچعب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدیدسرزده معاون عملیات سازمان امدادونجات ازپایگاه امدادجاده شهیدچعب خبرگزاری پانا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در بازدید از پایگاه امداد بین شهری شهید علی چعب گفت: وضعیت آمادگی و توانایی پاسخگویی امدادگران و نجاتگران در سطح کشور افزایش یافته است.
۱۳۹۴ شنبه ۸ فروردين ساعت 12:41

خبرگزاری پانا+هلال احمر +خوزستان

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، حسین درویشی با اشاره به مناسب بودن شرایط فعلی امداد و نجات در کشور اظهار داشت: البته تا رسیدن یه وضعیت مطلوب باید تلاش گسترده ای صورت گیرد که سازمان امداد و نجات در راستای نیل به اهداف و افق های مورد نظر، طرح ها و برنامه هایی را آغاز کرده است.
وی با تبریک سال جدید، از خدای متعال برای همه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفقیت و سلامتی روزافزون را مسئلت کرد و گفت: امدادگری از صفات انبیاست و کسانی که در پایگاه ها مشغول امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم هستند، انسان هایی فداکار و ایثارگر هستند که نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردارند. 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن