تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803286161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی: سرعت در اجرای پروژه‌‌های حرم رضوی جزو اولویت‌های اصلی سال 94 است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی:
سرعت در اجرای پروژه‌‌های حرم رضوی جزو اولویت‌های اصلی سال 94 است
قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی گفت: توجه ویژه در سرعت بخشیدن به اقدامات اجرایی و ساخت و سازهای حرم مطهر و تامین فضاهای عبادی و زیارتی امن و آرام برای زائران از اولویت‌های سال 1394 آستان‌قدس رضوی است.

خبرگزاری فارس: سرعت در اجرای پروژه‌‌های حرم رضوی جزو اولویت‌های اصلی سال 94 است



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، مهدی عزیزیان در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان آستان‌قدس رضوی ضمن تاکید بر رعایت دقیق منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه شعار سال تبیین شده از سوی ایشان مبنی بر همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان اظهار داشت: باید با تلاش و همت عالی به سوی تحقق اهداف سند چشم انداز آستان‌قدس رضوی حرکت کنیم.
قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی تصریح کرد: همدلی و همزبانی یک شعار مقطعی نیست و کشور برای تعالی نیازمند همدلی و همکاری همه نیروها از طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
عزیزیان با برشمردن مولفه‌های مؤثر بر ایجاد الگوی مدیریت علمی و اسلامی در مجموعه آستان‌قدس رضوی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بنا به سیاست‌های تبیین شده از سوی آیت‌الله واعظ طبسی، چند شاخصه قابل تامل در مدیریت آستان‌قدس رضوی در دستور کار قرار گرفت که ثبات و استمرار در سیاست‌ها و مدیریت‌ها و نگاه علم محور در امور و خدمات در راس آنهاست.
وی خطاب به مدیران آستان‌قدس رضوی اظهار داشت: در مجموعه آستان‌قدس رضوی نیز باید با همدلی و همزبانی به اشاعه فرهنگ و سیره حضرت رضا(ع) و احترام به زائران بارگاه منور رضوی که همواره یکی از توصیه‌های ویژه تولیت عظمای آستان‌قدس رضوی بوده است، به عنوان اولویت اصلی بپردازیم.
قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی با اشاره به افزایش روزافزون زائران بارگاه منور رضوی افزود: حرم مطهر به واسطه مواجهه مستقیم و برخورد تاثیرگذار با مردم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، ارائه خدمات شایسته و احترام به زائران مرقد نورانی حضرت رضا(ع) و تسهیل شرایط تردد زائران در مسیرهای عبوری اماکن متبرکه به‌ویژه روضه منوره و اصلاح چیدمان ساختمان‌ها و نیروها برای خدمت‌رسانی شایسته‌تر از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید با جدیت و برنامه‌ریزی مناسب به آن اهتمام ورزید.
وی با تاکید بر لزوم همدلی و همبستگی در معاونت‌های آستان‌قدس رضوی و سازمان‌های وابسته به‌ویژه در حوزه‌های مرتبط با خدمت‌رسانی در حرم مطهر خاطرنشان کرد: انجام امور با عنایت به ماموریت هر حوزه و پرهیز از موازی کاری در اقدامات مشابه می‌تواند علاوه بر افزایش بازدهی، سبب تاثیرگذاری بیشتر و رضایت خاطر زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شود.
قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی با اشاره به رویکرد تخصصی آستان‌قدس رضوی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجتماعی تصریح کرد: با محول کردن امور به دست متخصصان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های ایجاد شده و با تعامل سازنده می‌توان علاوه بر جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های مادی و معنوی به نتیجه مطلوب‌تری دست یافت.
قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی با اشاره به اعتقادات عمیق قلبی مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: موقوفاتی که در ادوار و سال‌های گذشته برای ارائه خدمات و تامین نیازهای زائران بارگاه منور رضوی وقف شده باید در نهایت امانت‌داری حفظ شود.
وی افزود: صیانت از حقوق موقوفات حضرت رضا(ع) از مواردی است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بدان پرداخته شد و باید اقدام به موقع، سریع و حفاظت از املاک و اراضی به عنوان یک وظیفه اصلی همواره مدنظر مدیران و کارشناسان حوزه حقوقی آستان‌قدس رضوی قرار گیرد.
قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی گفت: یکی از دستورات اکید تولیت عظمای آستان‌قدس رضوی در هنگام واگذاری این مسئولیت به اینجانب، توجه ویژه در سرعت بخشیدن به اقدامات اجرایی و ساخت و سازهای حرم مطهر و تامین فضاهای عبادی و زیارتی امن و آرام برای زائران است.
وی افزود: ارائه برنامه زمان‌بندی برای اتمام پروژه‌های تعریف شده با افزایش ساعت کاری و سرعت در اتمام نازک‌کاری‌ها با استفاده از توان هنرمندان و متخصصان و تامین به موقع مصالح مورد نیاز باید از محوری‌ترین برنامه‌های سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) در سال 1394 باشد. انتهای پیام/3138/س

94/01/08 - 12:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن