تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803902786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست هیئت کاراته استان قم: قهرمانی سوپر لیگ برای کاراته قم افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست هیئت کاراته استان قم:
قهرمانی سوپر لیگ برای کاراته قم افتخار است
سرپرست هیئت کاراته استان قم با مهم دانستن قهرمانی در سوپر لیگ کاراته کشور از اعزام کاراته کاهای قم به میادین برون مرزی سال جدید خبر داد.

خبرگزاری فارس: قهرمانی سوپر لیگ برای کاراته قم افتخار است



علیرضا برخورداری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در مجموع رده‌های سنی مختلف کاراته‌کاهای قم در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشش خوبی داشتند و در سال جدید به حضور موفق آنها در تمام میادین مهم اعم از کشوری و بین المللی امیدواریم.
وی اضافه کرد: ما در سال قبل نیز موفقیت‌های بزرگی را در کاراته قم تجربه کردیم، تیم‌های کاراته قم در مسابقات لیگ نوجوانان، لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته مردان و بانوان باشگاه‌های کشور موفقیت آمیز ظاهر شدند و بار دیگر قم در کاراته کشور جزو استان‌های موفق مطرح شد.
سرپرست هیئت کاراته استان قم در ادامه بیان کرد: امسال خوشبختانه تیم کاراته آذرخودرو نوین قم توانسته در دومین تجربه حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور بخت بالایی برای قهرمانی خود ایجاد کند و امیدوارم که این تیم قهرمان شود چون موجب افزایش اعتبار کاراته قم است.
وی یادآور شد: دیگر موفقیت کاراته قم در لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور به حضور چند نماینده قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ‌های کاتا و کومیته کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور باز می‌گردد و امیدواریم که همچون دوره قبل قهرمانی این لیگ‌ها به نام قم ثبت شود.
برخورداری اضافه کرد: در دوره قبل تیم کاراته نوجوانان تجهیزات رزمی سامکوه قم توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گاز سوز بر سکوی نایب قهرمانی لیگ کاراته نوجوانان کشور ملقب به لیگ جوانه ایستاد و امسال نیز دو نماینده قم شانس قهرمانی هستند و در کاتا نیز تیم شهید زین‌الدین بخت اصلی قهرمانی لیگ کاتا نوجوانان کشور محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: اسفند ماه نیز کاراته کاهای خوب و شایسته قم توانستند در مسابقات کاراته قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت به چند مدال ارزشمند رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال دست یابند و همراه با 2 کاراته‌کای رده سنی بزرگسالان به اردوهای تیم ملی راه پیدا کنند.
سرپرست هیئت کاراته استان قم به توجه ویژه این هیئت به مسائل درون استانی کاراته اشاره کرد و افزود: یکی از بخش‌هایی که برای توسعه بیش از پیش کاراته در قم در هیئت کاراته جزو اولویت‌های مهم برنامه ریزی و تقویم هیئت کاراته قرار دارد، برگزاری منظم رقابت‌های استانی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: با اینکه قم در رشته کاراته استانی بی‌رقیب و توانمند است اما اعتقاد داریم که هر چقدر که توانمند باشیم باید کاری کنیم که بر قدرت و توانمندی کاراته قم روز به روز افزوده شود و این رشته ورزشی به موقعیت و جایگاه بهتری در کاراته کشور برسد.
برخورداری عنوان کرد: برگزاری رقابت‌های استانی این فرصت را به خوبی ایجاد می‌کند که مربیان استعدادیاب ما به دقت نظاره‌گر رقابت نزدیک و تماشایی کاراته‌کاهای جوان و آینده‌دار قم باشند و برای اعزام‌ها بهترین‌ها را به خوبی شناسایی کنند.
وی یادآور شد: نمایندگان کاراته استان قم در 4 رده سنی بعد از تعطیلات نوروز به اردوی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان خواهند پیوست و امید زیادی داریم که کاراته امسال جزو رشته‌های پرمدال ورزش قم لقب بگیرد. انتهای پیام/78002/خ20

94/01/08 - 10:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن